Ga naar inhoud


[Binnenland] Clairy Polak weg bij Nieuwsuur


Amager95

Aanbevolen berichten

In o.a. de Volkskrant, Trouw en De Pers is te lezen dat Clairy Polak weg is bij Nieuwsuur.

Nieuwsuur is de opvolger van NOVA.

 

Voor Polak was geen plaats meer bij Nieuwsuur. Eerder was voor haar al geen plaats meer bij het afschaffen van NOVA.

 

Zij zou uitgebreide en lange interviews gaan doen bij Nieuwsuur op locatie. Dit bleek niet te werken volgens Carel Kuyl, hoofdredacteur bij Nieuwsuur en voorheen NOVA.

 

In goed overleg is de afscheid bepaald volgens Kuyl.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: SalimRMAF
Heb er geen woorden voor...

FAN-TAS-TISCH! cool Werd tijd, vond haar altijd zo arrogant tegen sommige NOVA-bezoekers. cry


Maar dan had je er al geen last meer van, ze was al weggepromoveerd tot straatinterviewster bij Nieuwsuur.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

** bericht verwijderd - svp geen rare beschuldigingen hier plaatsen over vermeend antisemitisme - zie je inbox! **

 

 

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bobelen
ik wist niet dat ze joods was, dat houd in dat ik niet meer blij kan zijn dat ze weg is??


waarom wordt alles altijd uit zijn verband gerukt


Misschien speelt het Joods zijn bij jou geen grote rol, ik denk dat dit toch voor sommige mensen in Nederland het wel een rol speel(t)de.

Maar volgens mij zien veel mensen haar als iemand van het Joodse uit de Amsterdamse grachtengordel met een linkse signatuur.
Vooral het linkse heeft denk ik haar de kop gekost. Het simpelste was ook om NOVA op te heffen. Dit is gedaan door een nieuwprogramma op te richten en was een goede reden om haar weg te prommoveren.
Het had helemaal niet gehoeven want NOVA stond allang niet meer voor NOs en VAra. Dit was al lange tijd geleden overgenomen door de NPS (NOS verzorgde alleen Den Haag Vandaag met Ferry Mingelen).

Dit alles is voor mij het bewijs dat het veranderen van de actualiteitenprogramma's voor het nieuwe televisieseizoen totaal is mislukt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk en zo is het,maar de linkse omroep bestaat allang niet meer in NL,het is links denken en rechts de zakken vullen,maar enkele mensen hier op het forum zien dat anders en dat is hun goed recht en hiermee het ik geen persoonlijke moeite mee,en ze laten dat duidelijk merken,je bent als Nederlander niet een NL meer en dat vind ik jammer.maar ja het is niet anders!

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Clarke
Ze is ook duidelijk gekleurd in haar werk maar met deze opmerking vallen we in het rijtje politiek wat hier op sat4all gelukkig niet is toegestaan.


Nou, mijn opmerking valt nog wel mee hoor, als je dat al niet meer mag zeggen is er geen enkele discussie meer mogelijk.

Bovendien ging het er mij meer om haar als een vakvrouw neer te zetten.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...