Ga naar inhoud


mod's die de site in de lucht houden


ferrarisat

Aanbevolen berichten

24122 Leden

49 Forums

295799 Onderwerpen

1893834 Berichten

430 berichten in de afgelopen 24 uur

 

Zoveel wat hier gebeurd.

 

ik ben z'n persoon die hier veel info leest en zelf wienig post

toch valt het mij op dat er veel leden zijn die tegen de mod's lopen te schopen

zij die ervoor zorgen dat deze site in de lucht blijft.

wees wat liever voor die mensen die veel vrije tijd in deze site steken

 

 

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dat gevoel heb ik zelf ook.

 

De mods doen goed werk en zitten nu ook redelijk op één lijn en dat vertaald zich indirect ook naar het gedrag van de leden.

 

Ik kan ze alleen maar complimenteren. De meeste leden overigens ook. Weinig ziekenhuisopnames bij de mods de laatste tijd wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
en dat vertaald zich indirect ook naar het gedrag van de leden.

 

Daar zou ik graag van willen maken:

 

Citaat:
en dat vertaald zich indirect ook naar het gedrag van sommige leden.

 

winkwink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar waar mensen bijeen komen zullen er altijd conflicten zijn, dat is onvermijdelijk. Het was hier vroeger wel erger vind ik. Het laatste halfjaar is alles veel vriendelijker geworden. Het weghalen van de schopstoel is de meest zichtbare verbetering.

 

Groeten, GDG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stijl van modereren is ook wat aangepast en dat doet denk ik wel de nodige goodwill ontstaan bij de leden om het ook netjes te houden, zodanig dat het voor iedereen aangenamer wordt.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben meestal niet iemand die zich met dergelijke discussies bemoeid, maar wil dit toch wel even kwijt.

 

Laten we überhaupt blij wezen dat sat4all er nog is na alle commotie van de laatste tijd......dus breng onderling wat meer respect voor elkaar op en geniet van de hobby.

 

dat geld voor een ieder hier Eigenaar, Mod, gewone leden.........

 

Misschien eens stof tot nadenken ...............

 

Groetjes..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijze woorden . . . en Terradon zag dat het goed was.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een prima forum met veel vraag en antwoord maar vooral de boardsoftware spreekt mij erg aan, beter als phpbb en vbulletin. Je ziet in 1 opslag wat nieuw is en bij lange threads ga je na de muisklik direct naar het eerste ongelezen antwoord. Ideaal smile

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Fijn dat te horen.

 

Wij hebben onze licentie ook onlangs verlengt en begin volgend jaar gaan we verder met versie 8 die ook veel ondersteuning bied voor sociale netwerken en een veel betere wysiwyg post editor heeft.

 

Eigenlijk is versie 8 een totale vernieuwing van de software.

 

Het nieuwe control panel bied dan ook veel meer mogelijkheden voor de moderators.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Eigenlijk is versie 8 een totale vernieuwing van de software.

Ik kan mijn geduld bijna niet meer beheersen :D

Voor het overige, ben ik uiterst tevreden hoe het nu op S4A verloopt en breng hier graag een bezoek.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Fijn dat te horen.

Wij hebben onze licentie ook onlangs verlengt en begin volgend jaar gaan we verder met versie 8 die ook veel ondersteuning bied voor sociale netwerken en een veel betere wysiwyg post editor heeft.

Eigenlijk is versie 8 een totale vernieuwing van de software.

Het nieuwe control panel bied dan ook veel meer mogelijkheden voor de moderators.

Mvg,

Michel


In dat kader: hoe zit het eigenlijk met de aangekondigde innovaties zoals een onderlinge chat functionaliteit?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Helaas hebben we het de komende maanden erg druk met de ontwikkeling van nieuwe producten voor klanten, zodat we sat4all wat dat betreft even naar een lage prioriteit moeten schuiven.

 

Er zitten helaas maar 24 uur in een dag frown

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...