Ga naar inhoud


[Strong] SRT8000/SRT8100 ontvangst valt weg na ca 15 min


Gast EiberSite

Aanbevolen berichten

Ik heb 2x een Strong SRT8000 maar het zijn volgens mij de SRT8100 uitvoeringen. Eerst wat problemen gehad met het patchen van de originele firmware omdat het niet meteen duidelijk was dat het SRT8100 ontvangers waren.

 

Originele software zit erin:

 

Versie: 22

Fabrikant: OEM 1

Type: 0

Patch run: 0

 

Nu het probleem:

Na een kwartier/halfuur krijg ik blokjes in het beeld (lijkt op slechte ontvangst) en even later is de ontvangst geheel weg. Ook de Signaalsterkte balk is weg, terwijl deze er in eerste instantie wel is.

Als ik veel later de ontvanger weer aansluit is er weer gewoon beeld maar het probleem komt na een kwartier/halfuur weer terug.

Voor de duidelijkheid: dit gebeurt dus in beide ontvangers die beide voorzien zijn van de originele software.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je het met een Philips ontvanger ook al even geprobeerd , heeft die dan het zelfde probleem dan zit het probleem misschien bij de lnb

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvanger is aangesloten op een bestaande schotel installatie waar een andere ontvanger (inderdaad een Philips) al tijden goed op draait.

 

Aanvulling: ook het display valt uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...