Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Afstandbediening Re8000 versneld voor/achteruitspoelen>


voortman

Aanbevolen berichten


Bedoel je met 'Mijn CD kaart is niet vernieuwd....' dat je nog niet over de oranje - witte SECA3 kaart beschikt.

 

Als dit het geval is dan zou ik eerst de kaart laten vervangen want zonder de SECA3 kaart kun ook geen HD zenders ontvangen.

 

Nu weet ik niet of het al dan niet gebruiken van de SECA3 kaart iets met jouw geschetste probleem te maken heeft maar in elk geval zou ik de kaart vervangen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voortman
Ja, een Cam van CanalDigitaal gekocht.

Dan werkt het inderdaad niet. Als je een CAM gebruikt, maakt niet uit wat voor merk of type, dan kan je niet met beeld voorruitspoelen.
Schijnbaar is dit gedaan omdat CAM's wat trager zijn met decoderen en dan zou deze functie niet goed werken. Ik betwijfel alleen of dat dit ook het geval is met een Aston of Powercam, ik kan niet zeggen dat dit ergens trager reageert..

Voor jou probleem te omzeilen moet je dus het interne kaartslot gebruiken en de CAM in de kast leggen smile Daarbij heb je nog een bijkomend nadeel nu aangezien je opname niet ongecodeerd wordt opgeslagen, dit gebeurt ook alleen met het interne kaartslot. Dus je moet je opname binnen 3 dagen bekeken hebben, anders werkt dit ook niet meer.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft nog steeds de vraag open staan of de TS nog de oude SECA2 kaart in gebruik heeft want dat maak ik uit een van zijn reacties op.

Want deze kaart schijnt niet in de interne kaartlezer te functioneren.

 

Of hij heeft de smartkaart verkeerd om in de interne kaartlezer geplaatst maar daar ga ik nu niet vanuit.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...