Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben niet helemaal zeker zo uit mijn hoofd maar volgens mij zijn het zip files (de backup) dus die moet je zo kunnen openen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Het zijn inderdaad zipfiles, maar als ik die dan open, komen die dan op de juiste plek terecht?

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Als je met b.v. winrar zo'n zipfile aanklikt, dan moet je de paden en de bestanden kunnen zien.

Dus niet direct kiezen voor uitpakken.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Dan kun je in ieder geval belangrijke databestanden weer terug halen. Eerst even naar een tijdelijke plaats "uitpakken" en terugzetten naar de juiste plaats (of importeren)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz
Dan kun je in ieder geval belangrijke databestanden weer terug halen. Eerst even naar een tijdelijke plaats "uitpakken" en terugzetten naar de juiste plaats (of importeren)

Oeps, dat wordt een heftige job, ik zie 1272 zip bestanden sick

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: winwiz

Oeps, dat wordt een heftige job, ik zie 1272 zip bestanden sick

Is er misschien ook een ander Backup programma wat overweg kan met het Backupprogramma van Windows7?
en die ook kan laten zien wat er exact in die Backup staat??

Geplaatst:

Dacht dat dat kon met Acronis laatste versie

Nieuw in Acronis True Image Home 2011

Nieuwe gebruikersinterface – Een vernieuwde gebruikersinterface en verbeterde functionaliteit op basis van gebruikstests zorgen ervoor dat Acronis True Image Home 2011 gebruiksvriendelijker is dan ooit tevoren.

Vooraf gedefinieerde back-upschema's – Acronis True Image Home 2011 is nu voorzien van vooraf gedefinieerde back-upschema's die zijn gebaseerd op specifieke gebruikerswensen, variërend van een ruimtebesparend schema voor gebruikers met een beperkte opslagcapaciteit voor back-ups tot een schema voor gebruikers die een hoogwaardig beveiligingsniveau voor hun gegevens en systemen vereisen. Het programma bevat verschillende back-upschema's voor back-ups van schijven en back-ups van bestanden. U selecteert gewoon het gewenste schema en het programma voert de back-ups automatisch uit. Daarnaast kunt u ook uw eigen back-upschema's maken, die volledig zijn afgestemd op uw situatie.

Controlepunten - De tijdbalk van Acronis Backup Explorer bevat de datums waarop Windows en andere software is geïnstalleerd en de datums van de bijbehorende updates. Als u de muisaanwijzer op een controlepunt plaatst, verschijnt er een tekstballon met informatie over de update of de software. Aan de hand van de controlepunten kunt u de wijzigingen in het systeem bijhouden en het systeem herstellen naar een status waarvan eerder een back-up is gemaakt.

Ondersteuning voor USB 3.0– Acronis True Image Home 2011 ondersteunt de nieuwe standaard USB 3.0. Als uw moederbord het gebruik van harde schijven met USB 3.0 ondersteunt, kunt u gebruikmaken van de hoge overdrachtssnelheid van deze nieuwe standaard, zodat uw back-ups veel sneller worden gemaakt.

Acronis Nonstop Backup – U kunt Acronis Nonstop Backup gebruiken voor het beveiligen van hele partities of afzonderlijke mappen en bestanden. Voor het beveiligen van afzonderlijke mappen in Acronis Nonstop Backup is doorgaans veel minder opslagruimte vereist. Bovendien kunt u met de huidige versie van Acronis True Image Home 2011 Acronis Secure Zone gebruiken voor het maken van non-stop back-ups. Dat is vooral handig voor gebruikers met een laptop met slechts één harde schijf.

Automatische update-informatie– Standaard houdt Acronis True Image Home 2011 u, telkens als u het programma start, automatisch op de hoogte van nieuwe programma-updates. Als er een update beschikbaar is, stelt Acronis True Image Home 2011 u in staat de update te downloaden en te installeren. Via het menu Help kunt u te allen tijde handmatig controleren of er updates beschikbaar zijn.

Nieuwe Backup Explorer – Vanaf nu kunt u de tijdbak van de Acronis Backup Explorer niet alleen maar gebruiken voor het bekijken van de inhoud van Acronis Nonstop Backup en Acronis Online Backup, maar ook voor de inhoud van alle andere back-ups. Wanneer u klikt op Mijn back-ups in het hoofdvenster, worden alle back-ups weergegeven op de tijdbalk. Daarnaast kunt u het herstel van schijven en partities in het vervolg rechtstreeks vanaf de tijdbalk starten.

Verbeterde taakplanner – met de volledig vernieuwde taakplanner kunt u veel eenvoudiger plannen. Bovendien kunt u de computer nu uit de slaap- of sluimerstand halen om een back-up uit te voeren. De opties 'Bij het afsluiten van het systeem' en 'Bij het afmelden' zijn nu beschikbaar voor gebruikers van Windows Vista en Windows 7.

Functionaliteit voor slepen en neerzetten: u kunt back-upbestanden herstellen door ze van Acronis Time Explorer te slepen naar uw bureaublad of een map naar keuze. Bovendien kunt u snelkoppelingen voor back-ups maken door de bijbehorende vakken van het gebied Mijn back-ups in het hoofdvenster te slepen naar uw bureaublad. U kunt dan een back-up uitvoeren door gewoon te dubbelklikken op de desbetreffende snelkoppeling. U kunt ook snelkoppelingen voor veelgebruikte Acronis-hulpmiddelen maken door de desbetreffende pictogrammen van het menu Start naar het bureaublad te slepen.

Integratie met Windows 7 Configuratiescherm - Acronis True Image Home 2011 vervangt Windows Back-up in de opdracht Back-up maken en terugzetten. In het venster Back-up maken en terugzetten worden het vak Non-stop back-up en het vak van de oudste schijf- of partitieback-up weergegeven. U kunt direct vanuit het Configuratiescherm de back-upgegevens herstellen, de back-ups vernieuwen en Non-stop Back-up pauzeren/starten

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Ik ben nu weer helemaal up-to date, alles werkt weer, alle digitale foto's en films terug.

Maar ojee wat was dat een werk, omdat windows backup niet kon restoren heb ik alles met de hand moeten terugzetten.

Heb nu nog een externe HD erbij gekocht en nu zal het wel goed moeten gaan.

Nu nog even uitzoeken om alle data van de opstartschijf te halen en op de externe HD te zetten, zodat ik alleen maar programma's op de C schijf heb staan

Dank voor alle aangedragen oplossingen

Geplaatst:

Mooi dat je alles weer terug hebt.

Je gebruikt win7 dus je kunt prima van libraries gebruik maken. Je foto's en dat soort dingen kun je dan op een andere partitie/schijf zetten en deze directory(s) toevoegen aan je bibliotheken.

Als je bijvoorbeeld mijn afbeeldingen oproept zie je boven in beeld bevat x locaties.

Klik daarop en je krijgt de mogelijkheid om mappen toe te voegen, verplaatsten of verwijderen. Je kunt ook aangeven wat de standaard locatie wordt. Hier wordt dan naar toe verwezen als je plaatjes op wil slaan.

Veel meer info

http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/howto/windows7_bibliotheken.aspx

Geplaatst:

Nu je een extra externe schijf hebt is het misschien ook een tip om Windows-7 backup maar te vergeten en in plaats daarvan een sync programma te gebruiken.

Zelf gebruik ik altijd Allway Sync.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen