Gast BERT13 Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Hoi,wanneer ik de usb-stick in de ontvanger plaats krijg ik volgend bericht: " geen weer te geven bestanden op dit medium gevonden ", de usb-stick is niet leeg Doe ik iets fout? Grts.
Alex1970 Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Wat staat er dan wel op de USB-stick? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Waarschijnlijk doe je niets fout maar zijn er geen bestanden die de VU weer kan geven (en dat zegt ie ook) Zet er maar eens een paar .jpg files op of zo, dan zal je zien dat er dan wel iets valt weer te geven. Of een IPK dan vraagt de VU of die geïnstalleerd moeten worden. Of wat muziek (MP3) en die speelt de VU dan af, etc.
Gast BERT13 Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 muziek kon ik afspelen, foto's en de Henksat settings gingen niet!! Hoe installeer ik die IPK ? alvast bedankt Grts.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Ik ga nu even uit van OpenPLI dus als jij een andere image gebruikt zal het waarschijnlijk anders zijn! Als je een plugin op de USB-stick hebt staan in IPK vorm dan wordt die automatisch herkend bij het plaatsen van de USB. Je krijgt dan de melding "Installeer extensies" druk op OK en je krijgt het onderste deel van het scherm te zien. Dan simpel op de groene knop drukken en de plugin wordt geïnstalleerd. Zet bijgaande IPK maar eens op een stick en installeer hem maar. Daarna even naar Standby en herstart Enigma en je hebt een plugin die ook op USB een backup kan maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen