Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag voor het eerst mijn nieuwe Humax 5400 aangesloten, krijg de melding op de TV No or Bad Signal, bij de Philips stonden mijn schotels toch precies goed ? Tevergeefs naar een Nederlandse handleiding gezocht, wie kan mij verder helpen ? mad.gif" border="0

Geplaatst:

Kijk eens naar je antennen instelling van je Humax, mogelijk zijn de parameters voor je lnb of diseqc niet correct.<BR>overigens heb ik zelf keurig bij me humie een nederlandstalige handleiding gehad.<BR>mogelijk heb jij te maken met grijsinmport<BR>indien je een copie wenst laat dan ff een PM achter

Geplaatst:

Je moet eerst in de settings je schotelgegevens aanpassen:<BR>Menu knop drukken, installation, programsearch, PIN code:0000, Antennasettings.<BR>Ja en dan moet je de gegevens voor jouw antenne ingeven.<BR>Een Nederlandse handleiding kun je van de Nederlands Humaxsite downloaden: <A HREF="http://www.humax-nl.com" TARGET=_blank>www.humax-nl.com</A> <BR>Je moet natuurlijk ook een station search doen anders zie je ook niets.<P>Groet shocked.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hartelijk dank voor de goede adviezen, heb er veel aan gehad alles werkt perfect ! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb het Nederlandse handleiding, in pdf file voor Humax 5400, interesen, geef mij een goede server dan zal ik die uploaden, Groetjes, CuzaVoda<BR> laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.