Boksie Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 Hallo, ik zou hem graag op Ned1 willen zetten maar die is gewoon niet aanwezig.. net zoals alle andere zenders van CD henksat zal ik een proberen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Ja, dat besefte ik ook... Vandaar dat ik mijn bericht bewerkte met de tip om een zenderlijst te laden en dan te kijken. Voordeel is dan meteen dat je met de juiste transponder en frequentie kan checken.
satencom Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 zou je dit even kunnen in vullen hoe het bij jou staat Satelliet : 19.2 LNB : Prioriteit : LOF : universele usb Spanningsmodus : Verhoogd Voltage = Tone modus : Diseqc-modus : 1,0 Toneburst : Committed Diseqc commando : Snelle Diseqc : herhaal sequence : Commando volgorde : uncommitted, committed,toneburst Unicommited Diseqc commando herhaling : Satelliet : 23,5 LNB : Prioriteit : LOF : universele usb Spanningsmodus : Verhoogd Voltage = Tone modus : Diseqc-modus : 1,0 Toneburst : Committed Diseqc commando : Snelle Diseqc : herhaal sequence : Commando volgorde : uncommitted, committed,toneburst Unicommited Diseqc commando herhaling : Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Boksie Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 :-( het wordt me nu wel erg technisch.. waar vind ik deze informatie.... als ik bij de tuners kijk kom ik deze info helemaal niet tegen
Boksie Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 Hoi, zender lijs henksat geimporteerd maar nog steeds geen beeld. BVN geeft melding "zender niet gevonden" "SID not found in PAT"
satencom Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 dat betekent dat de Diseqc Switch instellingen nog niet goed staan, pak anders de hand leiding er even bij Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Boksie Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 de handleiding van de LNB?? of de DB.... ik kan kiezen uit Diseqc a,b a,b,c,d en heb gekozen voor a,b sorry ben niet zo'n sateliet freak, kan de DB goed bedienen maar daar houdt het ook mee op
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 A/B is goed, met A-A1 en B-A3. Nu je op BVN geen signaal hebt, betekent dat je buiten aan de gang moet. Wellicht de skew van de LNB nog beetje aanpassen.
satencom Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 zou je een foto kunnen maken van het beeld scherm hoe je de lnb en Diseqc Switch instellingen hebt te staan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Boksie Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2010 joepie, het is gelukt... terwijl het licht was nogmaals de LNB wat verschoven en had weer CD beeld. Allemaal hartelijk dank voor jullie suppport
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Mooizo, zijn de kinders ook weer rustig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen