Ga naar inhoud

[ASTON] Nieuwe Aston Cam (versie 2.25)

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

hi,

na die berichtjes te lezen,heb ik mijn aston 1.05 uitgehaald met de bestaande software,en gestoken in mijn venton hd200 met de cd kaart.

overal beeld,ook op history hd.blijk baar zijn die oude aston cams nog bruikbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gast Unclesam my
Geplaatst:

De nieuwe versie gedownload en op de harde schijf van mijn toppie gezet,op afspelen gezet de aston cam erin en binnen 5 minuten stond deze nieuwe firmware op de cam.

Geplaatst:

Ik heb de hierboven vermelde procedure gevolgd maar de module wordt niet geupdate.

Ik heb nu versie 2.23 opzitten!

Wie kan me helpen?

Geplaatst:

En wat ook wellicht werkt is je cd kaart eruit halen. Heb zelf eerst de cam eruit gehaald, toen op weergave geklikt naar ci interface menu gegaan en toen de cam erin gedaan.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Gast theewoo
Geplaatst:

Helaas lukt het mij nog steeds niet te updaten.

Een aantal feiten: als ik het bestand af probeer te spelen zegt mijn tf7710 dat hij dit niet af kan spelen. Ook niet op een ongecodeerde zender!

Alles geprobeerd wat jullie hebben vermeld.

Geen resultaat.

Ik heb de Astoncam met de groene led...volgens de site is dat de juiste.

Software versie nu is 2.23 in de topfield 7710hdpvr.

Vraag: moet ik het bestand nog v.w.b. naam veranderen om af te kunnen spelen?

Bedankt alvast voor jullie reacties

Geplaatst:

Dat gaat ook niet op een 7700HDPVR of 7710HDPVR.

Wel op een 5000PVR of 5500PVR.

Gr

JDJ

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Gast Unclesam my
Geplaatst:

Inderdaad updaten zonder de CD kaart erin.Werkt perfect op mijn oude toppie 5000 pvr.

Geplaatst:
Origineel bericht van: sattv4iedereen
hi,
na die berichtjes te lezen,heb ik mijn aston 1.05 uitgehaald met de bestaande software,en gestoken in mijn venton hd200 met de cd kaart.
overal beeld,ook op history hd.blijk baar zijn die oude aston cams nog bruikbaar.

lol ik heb ook nog 2 aston 1.05 liggen ,ik dacht dat die geen hd aankonden confused

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen