gsm Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Als ik op totaaltv kijk kom ik geen Zweedse zenders tegen op de Thor 1° west maar volgens mij moeten die daar op zitten. Zie of doe ik iets verkeerd of hebben jullie een betere site of wat dan ook waar ik kan kijken wat waar op zit ?
Gast sattaz Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 @gsm, Inderdaad, volgens die site zitten er geen Zweedse, Deense en Finse zenders op Thor 1 West... Dat klopt uiteraard niet. Sites met betere informatie hieromtrent zijn bijvoorbeeld de volgende. www.lyngsat.com www.kingofsat.net www.flysat.com Met vriendelijke groeten sattaz
gsm Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 Dank je wel , inderdaad veel betere sites.
cookie monster Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Origineel bericht van: sattaz www.lyngsat.comwww.kingofsat.netwww.flysat.com http://www.tracksat.com C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen