Gast Baser79 Geplaatst: 27 maart 2011 Delen Geplaatst: 27 maart 2011 Origineel bericht van: sevensheaven Dit is een ander model als ik hier heb...en nog lelijk ook. Dank je voor de info. Ik begrijp idd dat het 1 tuner betreft. Volgens onderstaand forum zou openbox ook een twin tuner versie maken (openbox 950), maar dit is nu gecancelled.http://sataid.net/forum/showthread.php?22239-Openbox-S9-HD-Twin-Tuner-PVR-spec Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Baser79 Geplaatst: 27 maart 2011 Delen Geplaatst: 27 maart 2011 Origineel bericht van: Baser79 Origineel bericht van: sevensheaven Dit is een ander model als ik hier heb...en nog lelijk ook. Dank je voor de info. Ik begrijp idd dat het 1 tuner betreft. Volgens onderstaand forum zou openbox ook een twin tuner versie maken (openbox 950), maar dit is nu gecancelled.http://sataid.net/forum/showthread.php?22239-Openbox-S9-HD-Twin-Tuner-PVR-spec Ter info: Toch nog wat verder gezocht en hier vind ik ook een "openbox" die claimt twin tuner te hebben. Ik weet niet helemaal hoe ik dit moet plaatsen. Is dit wel officeel/is deze box uberhaupt te koop. De site is in Oekranie.http://openbox.ua/receivers/s9/? Iemand enig idee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piele Geplaatst: 30 maart 2011 Delen Geplaatst: 30 maart 2011 Die oekraine site dat is volgens mij de officiele openbox. Die wat jij hebt is de goedkope chinese "openbox" (heb er ook zo een). Verschil zit hem in prijs en kwaliteit. Het is net als als met de DM's. Worden gewoon nagemaakt in een chinese fabriek met goedkopere componenten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pino Geplaatst: 31 maart 2011 Delen Geplaatst: 31 maart 2011 Origineel bericht van: piele Die oekraine site dat is volgens mij de officiele openbox. Die wat jij hebt is de goedkope chinese "openbox" (heb er ook zo een). Verschil zit hem in prijs en kwaliteit. Het is net als als met de DM's. Worden gewoon nagemaakt in een chinese fabriek met goedkopere componenten. Ik heb er ook een paar van die onofficiele . Het is dat je die link post anders had ik het nooit geweten. Ik ben niet zo van de chineze makelij omdat ze vroeg of laat weg gegooid geld zijn. Triax 78 Multiblock Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pino Geplaatst: 31 maart 2011 Delen Geplaatst: 31 maart 2011 Origineel bericht van: sattinus Heb onlangs een openbox hier op het forum gekocht. Alles ging goed, kanalenlijsten er in, CCcam config er in en ja hoor beeld! Op alle SD en HD kanalen beeld, echter geen beeld op Eredivisie live HD. Transponder opnieuw ingescand, zender geeft programma info weer en signaal prima. Blijft op scramble staan, iemand suggesties?? Heb abbo op bovengenoemd kanaal. Groeten, Sattinus Bij mij hapert EDL1 HD sinds kort. Om de 5-10 seconden bevriest het beeld heel even en daarna weer door. Iemand anders die ook zulks problemen heeft? Triax 78 Multiblock Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satsean Geplaatst: 1 april 2011 Delen Geplaatst: 1 april 2011 hoi Even telefonisch kontakt gehad met de UA daar wist men mij mede te delen dat de twin tuner er vermoedelijk over een maand of zes in productie gaat dus nog wel even wachten op deze toch wel mooie goedkope box. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
overlast Geplaatst: 2 april 2011 Delen Geplaatst: 2 april 2011 Hallo, Is er al iemand in geslaagd om een zenderlijst uit een Dreambox om te zetten naar het Openbox formaat? Ik las ergens met Setedit. Maar om nou €25 te betalen voor iets waarvan ik niet weet of het werkt. Dat zou namelijk wel een heeeele hoop werk schelen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satsean Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 set edit werkt goedkoper alternatief pvr 800 hd editor Maar ja makkelijker is als een ander het werk doet. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pino Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: satsean set edit werkt goedkoper alternatief pvr 800 hd editor Maar ja makkelijker is als een ander het werk doet. Met Setedit kom ik een end. Heb nu een lijst die me wel zint. Alleen het is me nog niet gelukt om een drembox lijst om te zetten naar een lijst voor de S9 Triax 78 Multiblock Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
overlast Geplaatst: 4 april 2011 Delen Geplaatst: 4 april 2011 En Pino, Zou je die misschien beschikbaar willen stellen? Zo ja, alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pietjebel10 Geplaatst: 7 april 2011 Delen Geplaatst: 7 april 2011 Er is weer nieuwe software uitgebracht: New Software-Openbox S9 HD PVR During chinese public holidays, our engineers release new software dated April 4th 2011 for openbox s9 hd according to the customers' feedback and advice. It mainly futher improve the cardsharing about DRE-CRYPT, PROBLEMS about rebooting of paid channels, and add softcam(patch)! Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interstate Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 zit er bij de laatste software ook een zenderlijst in? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pietjebel10 Geplaatst: 9 april 2011 Delen Geplaatst: 9 april 2011 Is alleen de firmware geen zenderlijst Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interstate Geplaatst: 9 april 2011 Delen Geplaatst: 9 april 2011 waar zijn zenderlijsten te downloaden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bareus Geplaatst: 9 april 2011 Delen Geplaatst: 9 april 2011 Ja ik zoek ook een nieuwe zenderlijst voor in de box kan iemand deze ergens uppen ? thanks Bareus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten