kosmonaut Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 Hallo Wij hebben sinds een paar weken een openbox s9 hd. omdat een paar zenders van frequentie gingen wisselen, hebben wij hem opnieuw laten scannen. maar na 2 minuten kreeg ik SPACE IS FULL. Denk dan doe je alle zenders deleten en opnieuw scannen op 13,0- 19,2 - 23,5 -en 28,2 maar krijg nog steeds space is full. weet iemand hier een oplossing voor. alvast bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pino Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 Even met een schone ABS flashen. Triax 78 Multiblock Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Smurf Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 wat is een schone abs? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
waterpas Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 Schone firmware met de extensie.abs In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kosmonaut Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 Hallo Hoe zou ik dat moeten flashen. Dit is onze eerste openbox, wil hem natuurlijk niet in de soep helpen. Heb voor de box incl.jaar abbo voor te kijken 250 euro betaald. Waar zou ik deze firmware kunnen krijgen . Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 Dat jaar abbo zal wel illegaal zijn! het opnieuw flashen gaat met een nieuwe file op USB-stick. In het menu vinde je de optie "UPGRADE BY USB". Overigens pas, als je de USB-stick hebt geplaatst, waarop dus de update. Kies die upgrade optie en de rest wijst zich vanzelf. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kosmonaut Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 Hoe kan ik zien welke firware ik heb. waar kan ik deze nieuwe software hiervoor dan vinden. zit hier meteen een nieuwe zenderlijst in dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 Je kunt informatie opvragen in het menu (deze info is slecht leesbaar bij mij) Daarin staat de versie van de firmware. Waar op te halen? Het geven van URL's is een riskante zaak hier. Ik weet nooit of ie wel of niet is toegestaan. Zoek gewoon even met de grote Gogelaar. Er zit -normaal gesproken- geen zenderlijst in. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kosmonaut Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 zou iemand mij in een PM willen uitleggen hoe dit werkt ? ik denk doe je alles naar Factory default zetten. Nu vind hij canal digital op 23,5 helemaal niet meer. als iemand mij kan zeggen waar ik de firmware incl nieuwe zenderlijst kan downloaden. Uiteraard via PM Zou ik dat fijn vinden,mijn zoontje ook, die kan nu geen tv meer kijken ,want moeders heeft de ontvanger nodig. Om het probleem op te lossen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mhv Geplaatst: 11 april 2011 Delen Geplaatst: 11 april 2011 Ik zou eerst maar even de handel die je er nu in hebt staan opslaan dus op een usb stick anders ben je alles kwijt en werkt er niks meer suc6 han Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kosmonaut Geplaatst: 11 april 2011 Delen Geplaatst: 11 april 2011 Heb hem opnieuw geflashd. maar de zenders van 23,5 krijg ik niet aan de gang. heeft iemand een nieuwe zenderlijst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pietjebel10 Geplaatst: 11 april 2011 Delen Geplaatst: 11 april 2011 Heb je je antennesettings wel goed staan, kun je de sat wel scannen?? Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kosmonaut Geplaatst: 11 april 2011 Delen Geplaatst: 11 april 2011 heb afgelopen vrijdag de schotel en de koppen laten afstellen. maar er staan meer als 37 satellieten in standaard. ik heb er maar 4 nodig. moet ik die andere allemaal handmatig eruit gooien,of kan ik deze gewoon allemaal in een keer deleten. dan op die andere 4 laten scannen. heeft wel heel weinig geheugen als hij naar 1 keer scannen al aangeeft space is full. wordt er helemaal tureluur van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nobody2050 Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Vraagje uit nieuwsgierigheid: Wat betekent eigenlijk de [M3602] als prefix? Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pietjebel10 Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Ontvanger is gebaseerd op Chip ALi-M3602 HD Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten