Ga naar inhoud


[M3602] Openbox S9 Hd


Tiemen

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Wij hebben sinds een paar weken een openbox s9 hd.

omdat een paar zenders van frequentie gingen wisselen, hebben wij hem opnieuw laten scannen.

maar na 2 minuten kreeg ik SPACE IS FULL.

Denk dan doe je alle zenders deleten en opnieuw scannen op 13,0- 19,2 - 23,5 -en 28,2

maar krijg nog steeds space is full.

weet iemand hier een oplossing voor.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Schone firmware met de extensie.abs

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat jaar abbo zal wel illegaal zijn!

het opnieuw flashen gaat met een nieuwe file op USB-stick.

In het menu vinde je de optie "UPGRADE BY USB". Overigens pas, als je de USB-stick hebt geplaatst, waarop dus de update.

Kies die upgrade optie en de rest wijst zich vanzelf.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt informatie opvragen in het menu (deze info is slecht leesbaar bij mij) Daarin staat de versie van de firmware.

Waar op te halen? Het geven van URL's is een riskante zaak hier.

Ik weet nooit of ie wel of niet is toegestaan. Zoek gewoon even met de grote Gogelaar. Er zit -normaal gesproken- geen zenderlijst in.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou iemand mij in een PM willen uitleggen hoe dit werkt ?

ik denk doe je alles naar Factory default zetten.

Nu vind hij canal digital op 23,5 helemaal niet meer.

als iemand mij kan zeggen waar ik de firmware incl nieuwe zenderlijst kan downloaden.

Uiteraard via PM

Zou ik dat fijn vinden,mijn zoontje ook, die kan nu geen tv meer kijken ,want moeders heeft de ontvanger nodig.

Om het probleem op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb afgelopen vrijdag de schotel en de koppen laten afstellen.

maar er staan meer als 37 satellieten in standaard.

ik heb er maar 4 nodig.

moet ik die andere allemaal handmatig eruit gooien,of kan ik deze gewoon allemaal in een keer deleten.

dan op die andere 4 laten scannen.

heeft wel heel weinig geheugen als hij naar 1 keer scannen al aangeeft space is full.

wordt er helemaal tureluur van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...