Ga naar inhoud

[M3602] Openbox S9 Hd

Tiemen

Aanbevolen berichten

Is je kaart wel up-to-date, trouwens de oranje SECA kaart werkt niet optimaal. Er is een conflict met het lezen van de codering op de RTL zenders.

Het beste daarvoor is om een Astoncrypt 1.07 module te gebruiken.

Toevalligerwijs wordt er sinds gisteravond er één te koop aangeboden in de verkoopsectie.

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Oh boe. Ja kaart is up-to-date. Op Ned1/2/3 ook geen beeld. Vaders moest andere HD-ontvanger omdat TV Drenthe ook niet meer te zien was. Overigens had ie op de oude Xtreme ook ineens geen beeld meer op de RTL-en.

Mvg, Dick

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je kaart is up-to-date en zit met chip naar beneden gericht in de CA, FTA zenders zijn te zien behalve de Nederlandse gecodeerde kanalen. Op je Relook heb je met die kaart wel beeld op de Ned. kanalen? Als dat wel het geval is dan zou ik met de Openbox teruggaan naar je leverancier en hem vragen wat er aan de hand kant zijn. Ik weet het verder dan ook niet meer.

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smurf, thanx. Beeld op Ned1 t/m 3 en in ieder geval RTL4. Rest nog niet gecheckt, maar euh.. is het normaal dat het beeld zo golft? Zit via Scart aangesloten op de HDD/DVD-recorder en als tvinstelling 576i, maar 't ziet er zo niet echt uit. Volgende instelling die we zeker mogen uit gaan zoeken. Maar goed, stap 1 is geslaagd.

Mvg, Dick

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het golvende beeld is ook verholpen als ik hem rechtstreeks aansluit via scart op de tv. Met USALS (weliswaar met instelling 15E) nu ook werkend. Heb wel alle overbodige satellieten (mijn vader heeft toch alleen maar 19 en 23,5 nodig) eruit geknikkerd.

En een werkende TV Drenthe.

Mvg, Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, kaart zit er in. Gaat dus nu allemaal goed. Euh, firmware is dacht ik iets van HDS20110321huppeldepup zo uit het hoofd.

Leuk om ook eens de HD-zenders te zien op onze nog niet erg HD'erige plasma. ;-)

Alleen NED1 HD gaf geen beeld (NED2 en NED3 HD wel). Nou ja, allemaal prima zo. Hier kan mijn vader voorlopig wel mee uit de voeten.

Mvg, Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tip van Smurf van gisteravond gevolgd en een regel aan de replace.list toegevoegd zoals in de draad werd genoemd van geen beeld op rtl4. Dat heeft afdoende geholpen.

Mvg, Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hellum
Origineel bericht van: cherifo
Beste vrienden,

Sorry, ik ben hier totaal nieuw en ben echt een leek op sattelietonvangers vlak ;-(

Maar toch wil een vraagje wagen

Mijn zus heeft vorige week een Openbox S9 HD PVR gekocht...alles werkt wel prima (denken we toch) maar er was gezegd geweest dat ze ook Belgische zenders zou ontvangen onder " TV Vlaanderen" maar deze zenders kan ze momenteel niet ontvangen.Moet zij iets speciaals instellen ofzo?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

heeft ze een kaart van TVvlaanderen?
anders moet het op een illegale manier die hier NIET mag worden besproken!

MVG. Gerard

Ik denk er ook aan om de openboxHD S9 aan te kopen in combinatie met TV Vlaanderen (en gebruik in Belgie).
Nu las ik :

De hoofdreden van de beelduitval is het steeds aanpassen van de software van TV Vlaanderen omwille van piraterij.

* Card-sharing via internet is piraterij, dus verboden
* Namaakkaarten zijn verboden
* Codes voor piratesoftware in de toestellen zijn verboden

Piraterij is gratis kijken naar betaalprogramma's; dit is diefstal, dus verboden!!!

[WINKELNAAM] distantieert zich van piraterij. Wij wensen daar niet aan mee te doen!

TVVlaanderen neemt actie hiertegen door de software van hun codeersysteem telkens aan te passen.

Zij doen dit echter zonder de fabrikanten te verwittigen.

Zou ik als klant hier dan effect van hebben dat TV Vl steeds hun codering aanpast en ik geen decoder van TV Vl gebruik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

naja, kleine aanpassing in de replace.list van de openbox en ook de TV Vlaanderen kaart zou moeten werken lijkt mij?

(heb er geen dus kan het niet uitproberen)

X: {{ 1818 } { 100 }} denk ik dat het is voor TVV

maak met kladblok een bestandje

replace.list

daar zet je alleen deze regel in.

opslaan op een usb stick

de stick in de openbox

druk op menu, upload by usb, dan kies je de optie waar je meerdere files kunt selecteren

klik op ok bij de replace.list

dan geel drukken

en klaar is kees

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het je afraden. Als je de centen niet over hebt voor een orginele dm800 schaf dan desnoods een goede kwaliteit clone dm800 aan. Op die openbox draait alleen een of andere image die je via internet aangeleverd krijgt. Je hebt geen keuze uit pli, gemini of wat dan ook.

Als er voor die openbox geen images meer verschijnen ben je zuur en kun je weer een andere tuner kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.