SnijdeA Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Ik heb ooit eens iets gelezen over een wifi dongle voor tuners waar alleen een UTP aansluiting op zit. Kent iemand dergelijke dingen, en zo ja, wat vind je er van ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
APPLE Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 een 'wifi dongle' heeft een USB aansluiting. misschien bedoel je een access point?? (draadloos internet omzetten in bekabeld internet)
SnijdeA Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2010 Origineel bericht van: APPLE misschien bedoel je een access point?? (draadloos internet omzetten in bekabeld internet) Nee. Ik bedoel dongel. Echt waar hoor ;-) Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Google eens op VAP11G. Dat is een dongle-ding die je inderdaad op UTP aansluit en welke zijn voeding uit de USB poort haalt. Heb ik zelf ook, werkt fabeltastisch.
SnijdeA Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2010 Origineel bericht van: Tha Great Mac Google eens op VAP11G. Dat is een dongle-ding die je inderdaad op UTP aansluit en welke zijn voeding uit de USB poort haalt. Heb ik zelf ook, werkt fabeltastisch. Dank je wel. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Geen dank natuurlijk. Uiteraard zijn die dingen buiten NL goedkoper dan binnen onze grenzen.
SnijdeA Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2010 Origineel bericht van: Tha Great Mac Google eens op VAP11G. Dat is een dongle-ding die je inderdaad op UTP aansluit en welke zijn voeding uit de USB poort haalt. Heb ik zelf ook, werkt fabeltastisch. Ziet er goed uit, en de 7020 heeft een USB aansluiting ;-) Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Ja, inderdaad. Geen extra voeding nodig dus.
APPLE Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 maar het blijft toch een access point (bridge), alleen in een andere vorm. aangezien een linksys WRT54GL beter + goedkoper, alleen minder compact zou ik voor de linksys gaan.
SnijdeA Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2010 Origineel bericht van: APPLE maar het blijft toch een access point (bridge), alleen in een andere vorm. aangezien een linksys WRT54GL beter + goedkoper, alleen minder compact zou ik voor de linksys gaan. Nee, een accesspoint is iets heel anders. Een accesspoint geeft draadloze clients toegang tot het netwerk. Een wifi dongle is zo'n client, die krijgt dus netwerk toegang via een accesspoint. Da's dus niet hetzelfde. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen