Ga naar inhoud


ontslag - afvloeiingsregeling premie te laag, Wat nu ?


sattos

Aanbevolen berichten

ik heb deze advocaat,2 maal gemaild,hoe het zat,maar tot heden geen enkel reactie van zijn kant,

 

ik erger me kapot,waarom deze niet reageert.Zoals je kunt zien (antwoord van DAS)heb ik DAS 2 keer moeten mailen en persoonlijk naar DAS gebeld eer deze mij een antwoord gaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: sattos
ik erger me kapot,waarom deze niet reageert.Zoals je kunt zien (antwoord van DAS)heb ik DAS 2 keer moeten mailen en persoonlijk naar DAS gebeld eer deze mij een antwoord gaf.


Tjonge jonge, sorry hoor, hier wordt ik nou zo moedeloos van. (en zeker niet persoonlijk bedoeld hoor.) Waarom wordt er tegenwoordig alleen nog maar per mail gecommuniceerd???? Waarom niet gewoon bellen en je vraag stellen? Veel persoonlijker, prettiger, duidelijker, etc. Stuur hooguit een mailtje ter bevestiging van telefonisch gemaakte afspraken...

Iedereen denkt tegenwoordig maar "ik stuur wel een mailtje en dan komt het goed" terwijl het niks anders is dan een onbevestigde boodschap de wereld in sturen en maar hopen dat de ander er mee doet wat jij denkt. Normaal communiceren is al moeilijk genoeg, laat staan via de mail. Dit topic is daar een goed voorbeeld van. Jij stuurt een mailtje en denkt ik krijg mooi op tijd antwoord. Vervolgens hoor je niks. 10 tegen 1 dat je van te voren al te horen had gekregen of een tijdige reactie wel of niet zou gaan lukken als je eerst even gebeld had. Bovendien had je dan een wederzijds bevestige afspraak gehad en een stuk sterker gestaan in je verhaal tegen DAS.

En zoals gezegd, niet persoonlijk opvatten he. Dit is tegenwoordig overal en nergens schering en inslag en ik heb daar nou eenmaal een allergie tegen...

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattos
quattro,

je hebt gelijk,ik mail liever weet je waarom,dan heb ik alle bewijs in mijn mailbox,

en dat doe ik ook met alles,liever mailen dan bellen,want achteraf kunnen ze altijd ontkennen dat ze dat niet hebben gezegd enz enz.


Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik eerst gewoon zou bellen en nadien de afspraken bevestigen in een mailtje. Maar goed, daar gaat je topic niet over, dus on-topic maar weer.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...