Ga naar inhoud


[Elite HD] Graag een "duwtje in de rug" met mijn nieuwe Azbox Elite HD


charliemadrid

Aanbevolen berichten

Heb nu de Azbox en maak een nieuw onderwerp er over aan ( hoop dat het mag, of had ik door moeten posten bij mijn vorige "onderwerp,.maar waarvan de titel nu niets meer te maken heeft met de huidge situatie,.vooral omdat ik nu in bezit ben van de Azbox Elite HD en dus een nu

(hoop in de toekomt een voleerd)....

een "mede gebruiker ben)

 

Zoals beloofd, hier dus "het vervolg" en ervaring met de nieuwe Azbox-Elite HD,.....heb hem nu aangesloten,..en idd,...mooi beeld en veel meer mogelijkheden vergeleken met de vorige Philips 7141 ontvanger.

 

Ben er echt blij mee,......moet nu alleen nog wachten tot ze deze week een nieuwe schotel ( 80) met 2 losse lnb komen installeren,.want hier in Madrid,....de Triax 64 schotel met de Duo LNB van CD om de Astra 19 + 23 te ontvangen,..lukt niet want het signaal komt te "verzwakt"aan,....(voor al de Astra 23) ....

 

IK heb tot nu toe een scan gedaan en heb alle kanalen die bij het top-pakket van CD horen plus nog eens ongeveer 1000 (!!) kanalen,........

 

Is er een mogelijkheid om de "boel" zo te krijgen dat ik

(net als 2 weken terug de canaal digitaal zender lijst had zonder de 900+ voor mij overbodige zenders) ,

als de tv word aangezet en de azbox,.ik een lijst heb met de nederlandse en andere Canaal digitaal kanalen, en in deze lijst kan zappen,...zonder uren lang een favorieten lijst te moeten maken,....???

 

Als dit niet kan,.....wilde ik graag de volgende vraag hier stellen aangaande het maken van een favorieten lijst,....als je op de "ALLES" lijst zit met de meer dan 1000 kanalen,....kan ik dan eerst,...alle zenders "selecteren" met een vinkje,..en dan in 1 keer de "hele geslecteerde hap" naar de de favorieten lijst zetten,.?? .....en daar dan de boel verplaatsen in een volgorde van mijn keuze,..??

 

Want tot nu toe ben ik voor ieder kanaal de benodigde stappen aan het doen,...en dat zijn er nog al wat,......en duurt dan ook zo heeeel lang,....

 

In de Nederlandse gedownloade handleiding,.( klopt het dat er geen handleiding bij gedaan word in de doos,.??).......staat iets over een " Go-GO scan lijst of zoiets,..................is dat een tool om het makkelijker te maken,...moet je die downloaden en installeren...(precies wat me nu een beetje afschrikt),.??

 

Excuses voor mijn onwetendheid,....maar denk dat "met een duwtje in de rug" en eenmaal " de dinamiek en bedienings concept" van dit mooie aparaat begrepen te hebben,.dat ik dan verder zelf kan aan modderen,...

 

Bij voorbaat dank voor reactie of suggerenties,..

 

groeten uit Madrid,..

 

Charlie

Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat de nieuwe setup 23,5 oost en 19,2 oost zal zijn.

 

GOGO functie zoals in de handleiding staat is verdwenen, nu hebben we iets beters

 

Druk op de HOME knop van je AB

Bij instellingen ga je naar zenderlijst downloaden

Nu druk je op groene knop ( volgens mij groen ) wijzig url

Verander de url ( www.azupd.com ) in www.azupd.nl

Druk 2x op OK

Selecteer DUO_Guardian

 

Nu heb je een mooie lijst met favorieten ingedeeld in je box staan ( p.s kan zijn dat je je disecq instellingen weer even moet herstellen na deze actie )

 

voorbeeld favorietenlijst

 

19-23 Canal Digitaal

19,2 - TV Vlaanderen

19,2 - Sky Germany

Enzovoort

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...