Annema Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Vandaag krijg ik het volgende email bericht van CD."Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben uw keuze zojuist ontvangen en gaan het voor u in orde maken. Wegens grote belangstelling vragen we u echter rekening te houden met een verwerkingstijd van ongeveer 4 (werk)dagen.Wij zullen op korte termijn de HD-zenders voor u activeren" Zijn ze met een actie bezig of moet ik de HD zenders nemen ? Zijn er meer ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
satencom Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 als je zelf niks hebt veranderd zal het een actie zijn, of heb je een nieuw zender pakket aangevraagd Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 27 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 27 oktober 2010 Wanneer je zelf niets hebt aangevraagd, lijkt het erop, dat of iemand anders op jouw naam wat heeft aangevraagd, of dat er een fout gemaakt is. Je zou een mailtje kunnen schrijven naar de klantenservice, of eens kijken op mijn canaaldigitaal, en daar controleren, of je nog steeds hetzelfde pakket hebt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Annema Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2010 Het blijkt een aanbieding te zijn. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
dream7020 Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Lijkt mij geen aanbieding. Binnen 4 dagen zal je het hd pakket hebben en zal er waarschijnlijk ook de 5 euro per maand geëind worden. Kijk anders eens op mijncanaldigitaal. Daar kan je meteen zien welke abb geactiveerd zijn. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
looney2 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Lijkt mij geen aanbieding.heb vandaag exact hetzelfde mailtje ontvangen. Lijkt er meer op dat men op een slinkse wijze klanten aan een duurder pakket willen "helpen". Ik heb alleen onlangs een callcenter medewerkster aan de lijn gehad met de vraag of ik een HD ontvanger + dubbele lnb had. Dat is prima en alles was okè zei ze toen. In de mail staat niets over een tijdelijke actie. je zou ergens mee accoord zijn gegaan.vraag mij af wanneer en waarmee? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Noordzee Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Origineel bericht van: looney2 Dat is prima en alles was okè zei ze toen. En toen zij jij zeker : "Ja, alles is Oké" En daarna drukte die Miep op : Ja Akkoord Ik ken die grappen van ze. Advies : Verander je telefoonnummer in Mijn Canaldigitaal in een niet (meer) bestaand nummer, Dan ben je van dit soort telefoontjes verlost. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
looney2 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Origineel bericht van: Noordzee Origineel bericht van: looney2 Dat is prima en alles was okè zei ze toen. En toen zij jij zeker : "Ja, alles is Oké" En daarna drukte die Miep op : Ja Akkoord Ik ken die grappen van ze. Advies : Verander je telefoonnummer in Mijn Canaldigitaal in een niet (meer) bestaand nummer, Dan ben je van dit soort telefoontjes verlost. Heb geen "Ja, alles is Oké" gezegd. Vroeg haar of ik nu eindelijk verder mocht eten en heb toen de verbinding verbroken. Je nummer veranderen zou wel moeten werken,maar ik heb twee nummers waarmee ik in het telefoonboek sta. En..... ja hoor ze bellen me ook op het nummer dat niet bij hun in de adm. staat. Je zou haast een afgeschermt nummer moeten nemen. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Lambik61 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Misschien is het bel me niet register een optie. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
looney2 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Origineel bericht van: Lambik61 Misschien is het bel me niet register een optie. Dat is een gebruikte optie. en toch.... Het bel me niet register kan je niet garanderen dat je niet meer gebeld gaat worden. i.i.g. niet het eerste half jaar. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
dream7020 Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 Die canal digitaal belde mij op een nummer dat wel van mij was maar nog nooit ergens is vermeld. Hoe ze er aan komen weet ik niet. Als tel nummer bij canaldigtaal heb ik vermeld BELMENIET maar ook dat helpt niks. En als je zegt dat je staat ingeschreven bij belmeniet register zeggen ze dat die verwerking 3 maand duurt. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
satcat Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 Het bel me niet register geldt niet als je een abonnee of klant bent van betreffend bedrijf.
looney2 Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Heb die gasten een week geleden via hun contactformulier om opheldering gevraagd om deze ongevraagde actie. En...je raad het al,geen taal of teken van ze. Wel de bevestiging ontvangen maar geen antwoord. Ongevraagd bellen/vallen ze je plat/lastig. En als je er om vraagd zijn ze zo doof als een kwartel. Ben benieuwd hoe snel ik antwoord en een oplossing had gehad als ik Joep v/h Hek had geheten. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Amager95 Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Origineel bericht van: looney2 Heb die gasten een week geleden via hun contactformulier om opheldering gevraagd om deze ongevraagde actie. En...je raad het al,geen taal of teken van ze. Wel de bevestiging ontvangen maar geen antwoord. Ongevraagd bellen/vallen ze je plat/lastig. En als je er om vraagd zijn ze zo doof als een kwartel. Ben benieuwd hoe snel ik antwoord en een oplossing had gehad als ik Joep v/h Hek had geheten. ze blijven ook gewoon doorgaan met sturen van reclame nieuwsbrieven, ook als je de vorige keer al voor hebt afgemaild Dus Youp zet hem op! Pak al die klantenservices aan, zoals jij deed mee Buckler.
john-sathopper Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 ik ben ook gebeld, ook met de vraag of ik een platte tv had en ontvangst op de Astra3.. beide met ja beantwoord mooi zij hij, dan mag ik je HD voor 6 maand aanbieden voor niets je gaat wel weer een jaarcontract aan, maar je kunt het per maand opzeggen, doe je dit niet dan zit je er aan vast, na die 6 maand betaal je wel 5 euro per maand Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen