dannyboy Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Hallo allen, Heb een Smart Smartmeter (satfinder) gekocht en vroeg me af of er een alternatieve settings editor is, wat geen geld kost. Nu kan ik Setedit (van Litzinger) downloaden, maar dat is een shareware versie en na een aantal wijzigingen (verplaatsen van zenders bijv.) is het over met de pret. Alvast bedankt! DC Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Tonskidutch Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Citaat: alternatieve settings editor is ten opzichte van welke gebruikelijke editor??? in je handtekening staat dm7000 als receiver. dan is er de dreamboxedit en de dreamset en die kunnen alles wat je voor je huidige receiver nodig hebt. anders leg uit wat je specifiek als alternatief wilt... misschien komt er dan meer? ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 volgens mij is er een dubbele vraag geplaatst in verschillende subfora. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
dannyboy Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2010 Dat klopt Tonski. Kwam er later achter dat die vraag eigenlijk in dit subforum hoort. Vandaar. Die vorige in t subforum Schotelpark mag er dan ook wel uit. Sorry voor t ongemak. Het gaat nu even niet om mn dreambox, maar om de Smart Smartmeter. Een satfinder waar je ook settings in kunt laden. Grt, DC Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen