Ga naar inhoud


[DM800HD] Opname op HDD lopt vast


Belsat

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

In 't weekend heb ik een gebruikte 60 GB HD met NTFS ingebouwd. Deze wordt herkend en ik heb hem geinitialiseerd, maar bij de opname loopt de zaak vast. (Groen scherm).

 

Is dat mss doordat hij NTFS is / was? Moet het mss FAT of FAT32 zijn? In de handleiding staat hier niets over..

 

Ik ben dankbaar voor een advies :-)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi! Ik besef dat het geen erg sexy onderwerp is, maar mss is iemand zo vriendelijk mij even op het goede pad te helpen?

 

Ik vraag mij trouwens af of het, gezien extra stroomgebruik en opwarming / circulatie van de DM800 niet veiliger is de HDD via externe SATA aan te sluiten?

 

Hartelijk dank, Henk

 

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Ja, heb hem geformatteerd in de DB. Dan zou dat dus voldoende moeten zijn.. Toch loopt hij bij opnemen vast. Mss onttrekt de HDD te veel stroom en kan ik hem beter extern aansluiten? Is dit evt een bekend probleempje?

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter aanvulling: Ik heb nu een andere versie van PLI (unstable) geflasht en daarmee gaat opnemen wel goed :-)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...