Ga naar inhoud


[Eyes-Box] Eyes-box problemen


gijsmondria

Aanbevolen berichten

Ik heb maandag een eyes-Box gekocht om te kunnen genieten van HD kanalen. Ik kan over deze reciever helemaal niets vinden, maar heb het vermoeden dat het een soort openbox is.

 

Info Commerciële link verwijderd!

Nou heb ik het probleem dat als ik zap van een niet HD kanaal naar een HD kanaal het beeld en geluid weg blijft. Als ik dan een keer schakel naar een radiozender en weer terug naar het HD kanaal heb ik weer beeld en geluid.

 

Ik heb hem al een paar keer teruggezet naar fabrieksinstelingen, maar dat helpt niet.

 

Weet ook iemand hoe ik er de zenderlijst van kanaal digitaal in kan zetten?

 

Alvast bedankt,

 

Gijs

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 7 maanden later...

Over de eyes-box is echt weinig te vinden verkoopprijs gezien van € 169.00.

Ik heb kunnen experimenteren met deze ontvanger.Die draait met een Alichipset, waardoor er veel mogelijkheden zijn. Zoals met medialink en openbox ontvangers.

Hij heeft 2 kaartlezers en 2 common interfaces. En een ethernetaansluiting.

Ik heb hem voorzien van een Yumatu lemontree proton full hd software image.

Dit uploaden van nieuwe software gaat supervlug, ongeveer 3 minuten met automatisch opnieuw booten.

Wie specifieke informatie wil moet maar een pm sturen.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: caleno
Wie specifieke informatie wil moet maar een pm sturen.

't Is natuurlijk beter om vragen hier op het forum te stellen, dan hebben anderen er ook wat aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke maar op dit forum bespreken we en kunnen we niet alles bespreken. Deze ontvanger kan ook veel meer dan ik heb kunnen beschrijven, en ik zit niet te wachten op een ban.

Daarvoor vind ik dit forum tegoed.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Je hebt natuurlijk niet zomaar een ban te pakken. Gewoon opletten dat je geen commerciële links plaatst etc. Informatie delen is het doel van dit forum, het zou jammer zijn als dingen alleen via PM worden besproken, zodat anderen van de informatie verstoken blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...