Ga naar inhoud


[RE-8000HD 9000-HD] Nieuwe software: wanneer???


Peter38

Aanbevolen berichten

Tussen de vorige software releases, met name de Octagon versie, zat vaak maar twee weken. We zijn nu al ruim een maand verder... Het blijft stil. Ook op het Octagon forum.

 

Wanneer kunnen we de volgende release verwachten??

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb geen géén email adres, maar hier komt alle software vandaan.

 

Fortis Inc.

4F Fortis Bldg.,

106-3 Imae-Dong

Bundang-Gu

Seongnam-Si, Gyeonggi-Do

463-829

Korea

 

Telefoon: +82-31-709-1407

Faxnummer: +82-31-709-0266

 

Bel of schrijf ze eens, dan weet je het.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Peter

 

Van mij krijg je een antwoord maar je wel iets mee kan doen, schrijf naar info@rebox.tv . meestal krijg je antwoord binnen 2 tot 3 dagen. Ze zitten in Haarlem dus je kan het gewoon in het Nederlands schrijven. Succes ermee en hou ons op de hoogte.

 

Grtn Dutch

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Moet je het niet een beetje tijd geven, om dat een goede firmware te maken. Daar heb ik meer aan, dan om de 2 weken een firmware die niet goed is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Geef ze de tijd om de problemen eens goed te analyseren.

Geef ze ook de tijd om de fouten uit de bestaande firmware te halen, voordat ze nieuwe verbeteringen aanbrengen.

En geef de beta testers de tijd om nieuwe firmware uitgebreid te proberen, voordat het wordt vrijgegeven.

 

Dan wil ik er wel een tijdje op wachten smile

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, heb je best gelijk in dat we beter kunnen wachten op een software zodat we weten dat hij het goed doet maar zeg dat dan meteen in je eerste reactie en stuur hem dan niet het bos in met een adres en telefoonnummer in Korea en een tekst erbij van wat moet ik daar nou mee. Nu kom je tenminste met een duidelijk antwoord.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Moet je het niet een beetje tijd geven, om dat een goede firmware te maken. Daar heb ik meer aan, dan om de 2 weken een firmware die niet goed is??
Ze zijn al meer dan een jaar (10 versies!) bezig om een goed werkende versie te maken... Hoezo een beetje tijd geven?

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RvdV
Origineel bericht van: Henri Aalten
Moet je het niet een beetje tijd geven, om dat een goede firmware te maken. Daar heb ik meer aan, dan om de 2 weken een firmware die niet goed is??
Ze zijn al meer dan een jaar (10 versies!) bezig om een goed werkende versie te maken... Hoezo een beetje tijd geven?


De mijne werkt anders 99,99% perfect.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
De mijne werkt anders 99,99% perfect.


Ik heb anders nog aardig wat bugs en zou het zeker niet 99.99% noemen, eerder in de buurt van 80%.
Een van de irritante is dat wanneer je in een menu item staat en niets doet, het systeem na bepaalde tijd dat menu item activeert. Bij bepaalde menu's resulteert dit in een black-out. Andere bug is de Unicable die nog steeds niet goed werkt. Verder zijn bepaalde iconen op de display verdwenen na een keer uit/aan zetten. De bovenste kaartlezer mag van mij ook aangepast worden zodat ik niet elke week de CD en TVV kaarten hoef te wisselen om te updaten.

Genoeg ruimte voor een verbetering dus, maar beter even wachten tot er een update is die alle bekende bugs oplost en geen nieuwe veroorzaakt, dan dat je halve oplossingen krijgt.
H
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: herre
......, eerder in de buurt van 80%.

Dat is ook zo'n beetje mijn score.
Ik ben er tevreden mee, maar het kan beter.
Als je denkt dat je ontvanger perfect is, hou je jezelf en ons voor de gek.
Zelfs een topmodel zoals de Dreambox 8000 is niet perfect.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: remo

Ben er wel achter dat een hoop problemen ook onstaan door verkeerde instelingen.

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten.
Zowel in dit als in een ander forum kom ik steeds vaker problemen tegen waarna uiteindelijk door de melder van het probleem wordt toegegeven dat een of andere foutieve instelling het genoemde probleem heeft veroorzaakt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jürgen, een goede software zou eigenlijk "idiotenzeker" dienen te zijn.

 

De programmatuur zou verkeerde combinaties van instellingen eigenlijk niet moeten toestaan.

 

Rebox software is echter niet de enige software, die daar problemen mee heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten zeker nog wel bugs in, het aansturen van beide interne sloten gaat nog niet goed.

 

Sommige gebruikers gebruiken alleen niet alle functionaliteit waardoor je sommige problemen gewoon simpelweg niet kent.

Ook geef ik Ceesv gelijk dat de Rebox hier en daar toch complex is en het soms gewoon niet duidelijk is smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Het ka altijd beter, ben ik mee eens.

maar laten wij nu gewoon even afwachten wat er aankomt.

 

Tenslotte is er in de laatste firmware best veel verbeterd

 

Als je nog verkeerde of rare zaken meemaakt, stuur dan gewoon even een nette mail, naar Haarlem, en vraag of zij er iets mee kunnen voor een volgende firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...