Neouni Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Als ik een AVI bestand die ik afspeel met de filmlijst\pvr op pauze zet, krijg ik altijd na een paar seconde blokken in het beeld waar hij de kleuren van het verkeerde keyframe pakt ofzo (dacht dat het keyframe wordt genoemd) Is dit ergens een instelling die ik heb verandert of een instelling die zomaar opduikt na look van tijd met het updaten van openpli Ik mis soms wel eens een changelog in OpenPli als je zomaar eens merk dat hij je prullenbak leeggooit omdat er een 8 dagen regel bij is gekomen in de nieuwe code enzo DM8000 OpenPli 20-10-2010 (heeft het al een paar maanden)
Gast Jeroensky Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Is het avi bestand onbeschadigd op hdd gezet? Of is het bv van DVD/cd-r afkomstig die al wat ouder is. Welke gebruikte codec & bitrate in die avi?
Neouni Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2010 Xvid, 624x352 VBR, ~1000kbps, MP3, ~160kbps VBR blokken komen 7-8 tellen na dat de avi weer hervat is Ik heb stapels met avi's in dezelfde resultie en codecs, allemaal hetzelfde effect. daarom dacht ik dat het een instelling zou zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen