aux99 Geplaatst: 28 oktober 2010 Geplaatst: 28 oktober 2010 Nadat ik mijn ontvanger los had gekoppeld van alle bekabeling en vervolgens opnieuw had aangesloten, wil deze niet meer opstarten. De ontvanger start wel met het bootproces, maar al vrij snel (progresindicator op +/-15%) gaat de box uit. Ik kan hem dan alleen weer starten door de stroom er af te halen en weer aan te sluiten. Wat ik heb geprobeerd: Mijn ontvanger draait op OpenPli, maar ik heb ook Newnigma en een origineel DMM image geprobeerd. alle kabels behalve de stroomkabel er uit getrokken Omdat ik vermoed dat het de tuner zou kunnen zijn, heb ik ook deze eens uit de ontvanger gehaald. Het bootproces loopt nu verder door, maar na verloop van tijd knippert er een rood lampje. (kan iemand bevestigen dat dit standaard functionaliteit is wanneer er geen tuner aanwezig is?)
wortellica Geplaatst: 28 oktober 2010 Geplaatst: 28 oktober 2010 Waarschijnljk heb je sluiting gemaakt met het loshalen van je antennekabel, zonder eerst je dm uit te zetten via je afstandsbediening. dus ik denk dat je tuner kadoek is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen