Gast nicc Geplaatst: 28 oktober 2010 Geplaatst: 28 oktober 2010 Ik overweeg een led tv te kopen. Zijn er led tv's met ingebouwde satellietontvanger zodat mijn satellietontvanger overbodig wordt? Zo ja, weet iemand welk merk/type?
Gast benie015 Geplaatst: 28 oktober 2010 Geplaatst: 28 oktober 2010 Origineel bericht van: nicc Ik overweeg een led tv te kopen. Zijn er led tv's met ingebouwde satellietontvanger zodat mijn satellietontvanger overbodig wordt? Zo ja, weet iemand welk merk/type? ja sonyhttp://www.mydigitallife.info/2009/09/03...d-dvb-c-tuners/
MegaTronics Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Als je bijvoorbeeld via kieskeurig gaat zoeken vind je een aantal exemplaren met satelliet ontvanger. ik ben dan wel benieuwd of die goed samenwerken met Canal Digitaal. toevallig hebben mijn ouders afgelopen weekend een LCD gekocht met ingebouwde ontvanger, komend weekend maar even kijken wel merk het is en hoe het beeld is. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
topie Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Er zijn diverse merken. Sharp heeft er sinds kort 1. Panasonic en loewe. Zo zijn er wel meerdere. succes ermee. gr topie Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)
elembeetje Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 Ik heb zojuist een panasonic plasma tv met multituner gekocht en deze werkt goed met canaldigitaal en een aston 1.07 dual crypt ci module. Het is een p42gt24, gekocht via een_of_andere_veiling_site in oostenrijk. Maar bij een internetbedrijf in Uden kun je er ook een bestellen. Het is een panasonic plasma p42g15 die ook een multituner schijnt te hebben
Tonskidutch Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 vele panasonic modellen in nederland te koop hebben echter niet de triple-tuner dvb-s(2)-c-t maar enkel dvb-c-t (engels model) dus vraag er uitdrukkelijk naar. ciao Busy Line Rose Murphy
Gast NewAgeMan Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Ook opletten of je aanschaf alle zenders wel kan ontvangen, daar er nog steeds het probleem is van History/eurosport HD.
Tonskidutch Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Hoi dat probleem ken ik niet en misschien moet je het de lezers dan ook effe uitleggen? ciao Busy Line Rose Murphy
Gast wanderer Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 en wellicht ook gaan voor mpeg-4 ontvangers, ben je iig op de toekomst voorbereid....
elembeetje Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Je kunt dan bijvoorbeeld net als ik een panasonic tv met multituner in duitsland bestelen
sevensheaven Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 samsung eu40c8700 met ingebouwde dvb-t dvb-s2(hd) ontvanger werkt perfect hier,icm een diablo wifi met Cccam. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast NewAgeMan Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch Hoi dat probleem ken ik niet en misschien moet je het de lezers dan ook effe uitleggen? ciao Er is op dit moment nog steeds een probleem met bepaalde tv`s met ingebouwde dvb-s tuner. En het probleem zit hem in de verandering van QPSK naar 8PSK, en in het bijzonder in combinatie met de OneCAM (voorheen PowerCAM). Alhoewel ik persoonlijk met de genoemde zenders (history/eurosport HD)ook geen of zeer slecht ontvangst heb met de C+ CAM en de nieuwe Aston CAM (versie 2.25). Verder word (er) mij vertelt dat eventueel ook de combinatie met je diseqc van belang zou kunnen zijn, maar die link snap ik zelf niet goed (misschien iemand die mij dat zou kunnen uitleggen). En het gene wat ook zo raar is, is dat het op het ene scherm wel allemaal goed werkt, en op het andere het genoemde probleem. Dus vandaar dat ik dit hier even wou vermelden.
Gast NewAgeMan Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Hier een aanvulling. http://www.satellietforum.com/showthread.php?t=12778
Gast Allure Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Ik heb onlangs Panasonic LED-TV TX-L32D25 gekocht, met ingebouwde tuners voor analoog, DVB-T, DVB-C en DVB-S oftewel satellietontvangst. Deze tuner werkt probleemloos met een Aston Crypt 1.07, softwareversie 2.23. Eurosport HD en History HD zijn gewoon te zien. Gebruik van smart-wi is ook geen probleem. Ook de Panasonic plasma's hebben tegenwoordig deze ingebouwde tuners en ze ondersteunen diseqc 1.0 dus Astra 1/2/3 & Hotbird ontvangst met een Visiosat of Wavefrontier kan ook. En het grote voordeel is natuurlijk dat je aan één afstandsbediening genoeg hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen