Gast herre Geplaatst: 28 oktober 2010 Geplaatst: 28 oktober 2010 Ik heb de rebox-9000 met een positioner (Usuals) en een Inverto Unicable LNB. Met de normale LNB aansluiting kan ik PIP krijgen. Als ik de Unicable uitgang gebruik kan ik geen zenders ontvangen op de PIP. Ik heb Tuner 1 en 2 doorgelust. Instellingen van Unicable handmatig ingesteld (automatisch werkt nog niet): A/SCIF1/1680. Software versie 44 Iemand ervaringen of een oplossing? Anders stuur ik hem door naar Rebox als bug. Herman
remo Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Haal je niet twee dingen door elkaar? Usuals is voor een rotor aanstuiring. Unicable is volgens mij niet voor een rotor bedoeld. Groeten Remo
Gast herre Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 klopt idd. Ik heb een stab rotor die ingesteld is via usuals. Verder heb ik een unicable lnb waar ik genoemde beperkingen mee heb. Maar ik heb hem ondertussen doorgestuurd naar rebox, dus wachten we het antwoord aff. Als ik meer weet laat ik het weten. H
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen