Gast Geplaatst: 5 september 2000 Geplaatst: 5 september 2000 Graag willen wij bij deze Rob van Idea Online bedanken voor zijn werk en inzet om sat4all een nieuwe 'snuit' te geven.<P>Het prachtige intro en het nieuwe menu is ZIJN werk!<P>Hij heeft dit als enthousiast SAT4ALL member kosteloos aangeboden, terwijl hij als webdesigner professioneel met dit soort zaken bezig is.<P>Dit soort leden die ons volledig belangeloos dergelijke diensten aanbieden, stellen wij dan ook zeer op prijs.<P>Als U ooit van Rob zijn diensten gebruik wilt maken of gewoon nieuwsgierig bent wat hij verder nog voor moois in elkaar heeft gezet, neem dan vooral hier eens een kijkje:<BR> <A HREF="http://www.idea-online.nl" TARGET=_blank>http://www.idea-online.nl</A> <P>Tevens wilden wij ook alle leden een bedankje sturen voor alle logo's en banners die we binnen hebben gekregen.<BR>Helaas is het vooralsnog niet mogelijk deze e-mail persoonlijk te beantwoorden.<BR>Wij hebben nog steeds niet HET HumaX2000 logo gevonden, dus blijf vooral doorsturen die mail! <BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 5 september 2000 Geplaatst: 5 september 2000 Ik vind het echt zeer profesioneel ogen, zit er gelikt uit mijn complimenten.<P>------------------<BR>
wilko Geplaatst: 5 september 2000 Geplaatst: 5 september 2000 Ziet er vreselijk tof uit ga zo door<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 september 2000 Geplaatst: 5 september 2000 wauw een echt zeer mooie homepage<BR>zeer goed van opzet en mooi van structuur<BR>echt heel mooi<P>------------------------<BR>only the best for sat4all<BR>------------------------<BR>nowtv@planet.nl<BR> <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 september 2000 Geplaatst: 5 september 2000 Ik hoef niets toe te voegen, gewoon top.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 Ja Rob kan zeer mooie Flash intro's maken getuige wat hij voor deze site heeft gedaan en onze Sat site.<P>GrussGot Life<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 september 2000 Geplaatst: 7 september 2000 Yep echt de moeite zoals ik al eens zei.<BR>Het begint hier erg Pro te worden wel echt leuk.<BR>Het is een echte prof die dit maakte want flach4 is echt niet makelijk .<BR>Groeten .<BR>
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 De site ziet er in eerste instantie niet uit als een forum maar als een eerste klas site.<P>ABSOLUUT KLASSE.<P>het ziet er echt fantastisch uit.<BR>Zo zie je maar wat voor bezoekers er allemaal hier komen.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 Het ziet er inderdaad perfect uit. Hopelijk houden we het nog lang digitaal. Kunnen we lekker knutselen.<P>Bbrrr Iceman<P>P.s. wat moet er boven in het midden staan?<BR>bleu_but_1.gif wat is dat. Ik zie hem niet.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 september 2000 Geplaatst: 9 september 2000 Het design is in elk geval prachtig , ziet er perfect uit.<BR>Ik vind het board zowiezo er veel leesbaarder op geworden met deze kleuren.<P>------------------<BR>edited by Tech
Gast Geplaatst: 9 september 2000 Geplaatst: 9 september 2000 <BR>Gewoon héél erg goed, absoluut overzichtelijk en duidelijk..!!<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 september 2000 Geplaatst: 12 september 2000 Net als de rest zij: een goede site<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten