Gast fre-gerd Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Ik heb nu bijna een week dat mijn EPG niet goed werkt op mijn Philips DSR2211. Eerst dacht ik dat mijn ontvanger defect was, maar mijn vader (met dezelfde type ontvanger) heeft er ook last van. Het probleem is dat epg wel word weergegeven maar altijd met het tijdstip tussen 10.00 en 11.00 uur smorgens. Dus de info wordt niet meer geactualisseerd. Resetten van de ontvanger hielp niets. De laatste Software update 60 heb ik al een tijdje. Op de canaldigitaal site kan ik er niets over vinden en op mijn mail naar hun heb ik nog steeds geen antwoord. Wie heeft hier ook last van?
wortellica Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Ik denk dat je op het philips forum meer kans hebt op antwoord.
Astrakijker Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Origineel bericht van: fre-gerd Ik heb nu bijna een week dat mijn EPG niet goed werkt op mijn Philips DSR2211. Op de canaldigitaal site kan ik er niets over vinden en op mijn mail naar hun heb ik nog steeds geen antwoord. Is hier al een paar weken zo, als ik overschakel naar volledige EPG info, loopt de ontvanger ook wel eens vast en moet je hem eerst uitschakelen en weer inschakelen mbv de standby. Geen antwoord op email van canaldigitaal is een beetje normaal voor die organisatie en als je antwoord krijgt is het ongetwijfeld een onbeduidend standaard bericht dat het waarschijnlijk een gebrek aan je eigen ontvanger is. Astrakijker Vroeger was de toekomst ook niet beter.
DeBeek Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 En het antwoord staat gewoon op de Site van CanalDigitaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen