Ga naar inhoud

EPG werkt niet op DSR2211

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu bijna een week dat mijn EPG niet goed werkt op mijn Philips DSR2211. Eerst dacht ik dat mijn ontvanger defect was, maar mijn vader (met dezelfde type ontvanger) heeft er ook last van. Het probleem is dat epg wel word weergegeven maar altijd met het tijdstip tussen 10.00 en 11.00 uur smorgens. Dus de info wordt niet meer geactualisseerd. Resetten van de ontvanger hielp niets. De laatste Software update 60 heb ik al een tijdje. Op de canaldigitaal site kan ik er niets over vinden en op mijn mail naar hun heb ik nog steeds geen antwoord.

Wie heeft hier ook last van?

Geplaatst:
Origineel bericht van: fre-gerd
Ik heb nu bijna een week dat mijn EPG niet goed werkt op mijn Philips DSR2211. Op de canaldigitaal site kan ik er niets over vinden en op mijn mail naar hun heb ik nog steeds geen antwoord.

Is hier al een paar weken zo, als ik overschakel naar volledige EPG info, loopt de ontvanger ook wel eens vast en moet je hem eerst uitschakelen en weer inschakelen mbv de standby.

Geen antwoord op email van canaldigitaal is een beetje normaal voor die organisatie en als je antwoord krijgt is het ongetwijfeld een onbeduidend standaard bericht dat het waarschijnlijk een gebrek aan je eigen ontvanger is.

Astrakijker

mad Vroeger was de toekomst ook niet beter.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen