dst Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Is het mogelijk avi bestanden met srt ondertitels af te spelen met de vlc player plugin? Al mijn pogingen om in vlc ondertitels te kiezen resulteren in een groene scherm crash. Ik draai de laatste open pli.
Meega1 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Is het niet zo dat je de vlc plugin helemaal niet nodig hebt . Ikzelf heb een dm8000 en heb een map op mijn pc gemount ,vandaar uit kan ik gewoon de meeste avi (divx) films afspelen rechtstreeks met de dm inclusief srt files. mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
robbedoeske Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 DM800 kan zelf geen divx afspelen,kan de hardware niet.
Meega1 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 o oke zonde!!!! Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
pirrewit Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 dat lijkt me wel wat. hoe moet ik daarbij te werk gaan? gaat dit ook met video Ts files? alvast bedankt. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
dst Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2010 Ik neem aan dat niemand hier een oplossing voor heeft....
Meega1 Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Hoi pirrewit Weet niet of je een dm8000 hebt maar als je de map waar je films staan op de pc deelt . En in de dreambox bij netwerkbeheer een mount maakt naar die map,doormiddel van een cifs share kun je op de dream die map selecteren met bv mediaplayer en kun je die films afspelen op je dream. Wist alleen niet dat de dm800 dat niet kan,dus hangt wel van je type dreambox af. mvg Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
speedy Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 En op welke manier kan je dat via PLI instellen ?? Groeten Speedy
metoo Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 druk eens op de menuknop van je ab Origineel bericht van: Meega1 Hoi pirrewit En in de dreambox bij netwerkbeheer een mount maakt naar die map,doormiddel van een cifs share kun je op de dream die map selecteren met bv mediaplayer en kun je die films afspelen op je dream. mvg Meega ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
pirrewit Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 Hallo Meega1 ik heb een 8000. Als oudje zou ik niet weten hoe ik map op de pc moet delen. Op de dreambox een mount maken met een cifs share is al helemaal onbegrijpelijk. Ik vrees dat enkel jip en janneke taal met een uitleg voor dummy's mij verder helpt. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Neptunus Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Dan zou je iemand bij jou in de buurt moeten zoeken die bereid is het in te stellen en uit te leggen. Verder toch maar eens proberen, veel lezen en via de networkbrowser van Pli wordt al veel automatisch gedaan. Zou handig zijn als de chat-functie op Sat4all zou worden ingevoerd, dat was toch het plan? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen