vGnp Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Origineel bericht van: mauspartyhouse Hey vgnp Dan is het alleen nog de vraag of dat voor alle flv's geldt. De acryan kan nl ook wel flv's afspelen, alleen geldt dat neit voor alle flv. Waarom de ene wel en de andere niet is mij ook niet duidelijk... Ik denk omdat flv een container format is, dus het hangt er van af wat er in zit. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
GHP Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Origineel bericht van: walberg Scart voor beeld naar de tv is geen optie, beeld moet digitaal verzonden worden voor HD. Dan zou je kunnen kiezen voor een DVI kabel voor het beeld en het geluid via een scart blokje met twee tulp stekkers naar de TV. DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
mauspartyhouse Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Het eerder geopperde merk VU+ heeft ook een duo tuner variant, welke aanmerkelijk goedkoper is dan een DM8000. Walberg, je mag trouwens best wat flv's naar me sturen. Kan ik voor je bekijken of de azbox elite die kan afspelen. En dubbel checken of de acryan het kan afspelen Gr, Mauspartyhouse ET8000
Gast sattaz Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: sattaz Volgens mij kan een Dreambox 8000 geen flv-bestanden afspelen Dus maar even de proef op de som, en een flv bestand geupload naar de 8000. Speelt dus gewoon af met de mediaspeler vGnp @vGnp, Dat is interessant. Blijft de vraag waarom de Dreambox 8000 dat wel kan en de AZBox HD niet. Ik zal eens (elders) in een ander topic proberen meer info te verkrijgen. Bedankt voor jouw snelle reactie! Met vriendelijke groeten sattaz
mauspartyhouse Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Of de Azbox flv afspeeld is nog niet bekend toch? Je wilde vast 'acryan' schrijven. ET8000
mauspartyhouse Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Walberg, Wat wilde je bereiken met het mouten van je 7020 op de acryan? Bijv. Een opname op je 7020 afspelen op je acryan ? Indien dit het geval is kun je je 7020 ook als samba server, en/of als upnp server/client instellen, zodat deze wordt opgenomen in het thuisnetwerk. (cq. zodat de acryan je 7020 hardeschijf via de workgroup kan zien) erg off topic allemaal, maar het is wel een reactie op het eerste bericht ET8000
Gast walberg Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Nou ik ben al een paar maanden geleden op het idee gekomen om over te stappen naar een hd sat ontvanger, toen liep ik ook al tegen de 500hd op en wat alternatieve boxen zonder schijf, daarom heb ik het even geprobeerd maar ik krijg gewoon op geen enkele manier de dreambox (7020) aan een bestaand apparaat met harddisk gekoppeld (de ACryan heeft 1gb, en de Synology 106 heeft 160gb. Ik wilde gewoonweg niet nog eens een usb schijf er naast gaan zetten. ik zit gewoon vol. Ik hoorde over een usb stick, ik weet alleen niet hoeveel een hd programma in gebruik neemt? bij mijn 7020 zie ik tussen de 300mb en de 1,2 gb maar ik mag aannemen dat HD toch minstens 4 keer zoveel opsnoept of niet?
Gast walberg Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Hmm ja even kijken of ik nog ergens wat centjes kan ritselen, ik heb het idee dat die 8000 ook qua bediening effe wat beter is dan de "alternatieven" ik kan in ieder geval ook gewoon enigma 2 gebruiken zonder aanpassing en ik kan dan naast duo tuner ook nog eens een terrestrische tuner er later inzetten, je weet nooit wat de toekomst brengt dat ik misschien ooit over moet schakelen op terrestrisch. Nu nog een beetje betaalbare 8000 zoeken. Volgens mij heeft de 8000 ook nog een aparte audio uitgang of heb ik dat mis?
Gast sattaz Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Origineel bericht van: mauspartyhouse Of de Azbox flv afspeeld is nog niet bekend toch? Je wilde vast 'acryan' schrijven. @mauspartyhouse, Het is bekend dat de AZBox HD flv NIET afspeelt. Op mijn eigen AZBox niet en bij navraag op diverse forums blijkt dat er op geen enkele AZBox flv bestanden kunnen worden afgespeeld. En nee, ik wilde echt niet 'acryan' schrijven Tot aan jouw posting had ik zelfs nog nooit van het apparaat/merk gehoord Met vriendelijke groeten sattaz
mauspartyhouse Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 No problemo, gewoon een misverstand. Dat het bekend is, is (was) niet bij iedereen bekend ET8000
SnijdeA Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Origineel bericht van: walberg De dreambox 800 valt af want die heeft geen aparte audio uitgang. In de specs staat van wel : S/PDIF-Output optical, Toslink Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast walberg Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Dat is een digitale audio uitgang, ik heb geen digitale audio ingang op mijn TV Alleen de digitale video (DVI) die qua signaal overeenkomt met de video lijnen van hdmi. De Tv is een philips matchline van 2004 en toen bestond HDMI nog niet. Je kan ook niet een kabel maken om van hmdi naar dvi en analoge audio te gaan en omgekeerd, en deze bestaan dus ook niet. Alleen hdmi <> dvi maar dan heb je dus nog een aparte audio uitgang analoog nodig.
Gerard 76 Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Als het echt om een alternatief gaat dan lijkt de VU+Duo me het dichtst bij te komen.
SnijdeA Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Origineel bericht van: walberg Dat is een digitale audio uitgang, ik heb geen digitale audio ingang op mijn TV Alleen de digitale video (DVI) die qua signaal overeenkomt met de video lijnen van hdmi. De Tv is een philips matchline van 2004 en toen bestond HDMI nog niet. Je kan ook niet een kabel maken om van hmdi naar dvi en analoge audio te gaan en omgekeerd, en deze bestaan dus ook niet. Alleen hdmi <> dvi maar dan heb je dus nog een aparte audio uitgang analoog nodig. En SCART dan ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
dream7020 Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 De 800 heeft ook wel een aparte audio uitgang via optisch. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen