NEO_X Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 ik heb het toppakket incl hd en voetballen ik kan erededivisie live HD niet ontangen heb wel de transponderscan gestaan en hij staat nu wel in de kanalenlijst maar geen beeld doe ik iets fout ? het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
DeBeek Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Ja, je doet iets fout, je kijkt op de verkeerde kalender, het is pas 29 oktober !!
kooleracer Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 heb jij nu beeld op edl 1 test? ik kan alle canal digitaal zenders bekijken behalve edl test. C
Gast wilco44 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Ja hoor gewoon beeld. Hij staat op nummer 13 van de cd hd lijst.
NEO_X Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2010 wilco hoe heb je dit voor elkaar gekregen canaal digitaal scannen ??? het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast azboxhd Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 er is gewoon beeld op edl 1 HD. ========================= JOHAN
Littlesat Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Citaat: doe ik iets fout ? Heb je wel een abbo op Eredivisie Live? Pas ergens volgende week wordt het voor iedereen met HD mogelijkheden vrijgeschakeld. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast wilco44 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Heb gewoon mijn ontvanger laten scannen en op kanaal 13 staat edl en daar beeld.welke ontvanger heb je en heb je wel abbo en zit je wel op de goede sat?
NEO_X Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2010 ja hoor heb alles wat c+ aanbied het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
NEO_X Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2010 kaart net opnieuw geactiveerd werkt nu met cdl HD het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
jimny Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Ik heb zowel op kanaal 13 SD en op kanaal 30 HD van de fastscanlijst beeld sinds eergisteren met mijn eredivisie live abonnement. onderstaand artikel kun je hier vinden : http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=165&id2=55&title=Eredivisie Live HD gestart Inmiddels is de zender Eredivisie Live 1 HD zender al aan het CanalDigitaal zenderaanbod toegevoegd. U kunt deze zender nu zien op kanaal 30 in de HD-zenderlijst. Daardoor is het standaard Eredivisie Live 1 kanaal verhuisd van kanaal 30 naar kanaal 13 in de HD-zenderlijst. Astra3 (23,5 oost) 11.739 GHz Vertikaal SR: 27500 FEC: 5/6 HD MPEG4 DVB-S2 QPSK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen