vlaamse Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Wie kan mij zeggen hoe ik het kleur,van het ondertitelen kan veranderen. bijvoorbeeld nu ist roze of rood . maar wil het veranderen naar wit of geel. Hoor het wel. groeten Vlaamse.
DeBeek Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Moment, Heb even mijn kristallen bol gepakt, erin gekeken, en kan zien dat je GEEN OpenPLi erop hebt staan. Maw, geef wat meer info..
vlaamse Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2010 heb hier de experimenteel erop van vandaag.
Littlesat Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Voor ondertitels kun je het beste bij PLi zijn... In overige immages is er zeer zeker veel verbetering te halen met de 2sub plugin. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Wat jij hebt herken ik wel van een tijd geleden, toen zag ik dat ook wel eens. Wat je kunt doen is het skin_user.xml bestand wat in /etc/enigma2 zit even saven naar je PC toe. Heb je dat gedaan vervang het dan door het bestandje in de bijlage. Dus eerst de huidige saven voordat je deze erin zet. Mocht het niet goed werken dan zet je je eigen gewoon weer terug.
DeBeek Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Dat is toch al 10 jaar geleden veranderd ?
SIMBAke Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 ik gebruik laatste peter pan image en heb ondertitels op de UK zenders ( zijn in wit btw ) die gaan als een speer , krijg ze zelfs niet afgezet ,kzal daarvoor de plugin moeten verwijderen wss ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
vlaamse Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2010 Bedankt ht is gelukt. Groetjes Vlaamse
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen