post Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 hallo allemaal mijn vraag is al ik een website op vraag geeft mijn AVG dit aan bedreiging geblokkeerd bestandsnaam www.fotoclubretouche.nl bedreiging naam exploit blackhat seo (type 1703) als ik dan naar de site van AVG ga kent hij deze niet op mijn andere pc's werkt deze wel maar daar heb ik geen virusscanner op draaien wie weet wat dit betekend en hoe kan ik deze website weer kijken al vast bedankt voor het mee denken met vriendelijke groet
vGnp Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Lijkt mij (zie bijlage) wel mee te vallen. Ik neem aan dat je bij AVG de site als uitzondering kunt toevoegen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satencom Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 je kunt avg ook verwijderen en avast Free Antivirus 5.0 er weer op zetten ,is je probleem ook weer opgelost Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
post Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2010 Origineel bericht van: satencom je kunt avg ook verwijderen en avast Free Antivirus 5.0 er weer op zetten ,is je probleem ook weer opgelost heb AVG verwijderd en heb avast Free Antivirus 5.0 geinstalleerd en geen problemen meer bedankt voor het mee denken
Kowalski Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Origineel bericht van: post bedreiging geblokkeerd bestandsnaam www.fotoclubretouche.nl bedreiging naam exploit blackhat seo (type 1703) Als je de broncode van de website bekijkt staat aan de onderkant een javascript met een onzichtbaar gemaakt div block, vol met links naar een andere site. Blijkbaar heeft een hacker deze site gehackt, ik vermoed met de bedoeling om deze te misbruiken voor zoekmachineoptimalisatie (SEO) zoals jouw melding ook al aangeeft. Ik denk dat het bezoeken van de bovenstaande website geen kwaad kan, maar ik zou de website eigenaar wel even een seintje geven. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
vGnp Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Origineel bericht van: Frank67 Als je de broncode van de website bekijkt staat aan de onderkant een javascript met een onzichtbaar gemaakt div block, vol met links naar een andere site Of je ziet, met javascript standaard uitgeschakeld zoals ik heb, een pagina vol links. Die trouwens allemaal wijzen naar fredshouse punt net. Geen slecht idee om de admin van die site even te waarschuwen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
post Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2010 Origineel bericht van: Frank67 Origineel bericht van: post bedreiging geblokkeerd bestandsnaam www.fotoclubretouche.nl bedreiging naam exploit blackhat seo (type 1703) Als je de broncode van de website bekijkt staat aan de onderkant een javascript met een onzichtbaar gemaakt div block, vol met links naar een andere site. Blijkbaar heeft een hacker deze site gehackt, ik vermoed met de bedoeling om deze te misbruiken voor zoekmachineoptimalisatie (SEO) zoals jouw melding ook al aangeeft. Ik denk dat het bezoeken van de bovenstaande website geen kwaad kan, maar ik zou de website eigenaar wel even een seintje geven. hoe kan ik deze bron code benaderen om het ook te zien wat jullie bedoelen
winwiz Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 in firefox control+U in IE beeld en dan bron Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen