Connexxion Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Ja, aangifte vind ik een beetje moelijk, gaat een hoop tijd kosten en ik zal de betreffende clones moeten ophalen bij die kennissen en een orginele om de verschillen te kunnen aantonen. En dan verdwijnt het Dosier waarschijnlijk in de onderste la tussen de gestolen fietsen. Het lijkt me beter om het bij Dream Multimedia te melden, zodat zij stappen kunnen ondernemen. Ach, zulk soort mensen lopen vanzelf wel tegen de lamp en uiteindelijk houden ze geen klant meer over. Mij is die in ieder geval al kwijt en ik was toch echt wel een leuk klantje. Eerlijk duurd het langst....Sorry DOEI DOEI DM800 - DM500 - Triax 78 Multiblock
brugsewitte Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 hoe kan ik weten komen of ik 'n echte breambox heb of 'n cloon
Connexxion Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Genuine Dreambox Ga eens naar Menu/Aplicaties/ en kijk eens of je daar de Genuine aplicatie ziet staan, voer deze uit en volg de stappen. Als je hem niet ziet staan kun je hem ook downloaden en met de hand er in zetten en dan uitvoeren of de laatste Gemini er in zetten, daar staat die er al bij in aplicaties. DM800 - DM500 - Triax 78 Multiblock
allez l'om Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 heb er vandaag 1 gekocht, 100% origineel bij betrouwbare dealer. ga er zo eens even mee spelen Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Dutchsat Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Feit blijft dat de chinezen al een Dmx000Hd aanbieden voor Euro 250,00 excl BTW en dat DMM het aan zichzelf te wijten heeft met hun prijsstelling. Als je dit product voor Euro 425,00 te koop aanbiedt, dan is de kans klein dat men een chinees gaat kopen, er van uitgaande dat de kwaliteit even goed of slecht is. Voor de handel is het heel interessant nu. Ik vind het maar dom van DMM. Je kunt wel zeggen dat ie handelaren aangegeven moeten worden, maar ik zou ze de kost niet willen geven die koppelverkoop met internet abos doen,al is dit vaak via derden dan. Iemand die zo een product koopt neemt het met de rest ook niet zo nauw. Wij kunnen niet meer dan waarschuwen hiervoor, maar meestal is het te laat voor de argeloze koper. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Beheerder Michel Geplaatst: 13 december 2010 Beheerder Geplaatst: 13 december 2010 Een lambo of een Tommy Hillfiger shirt is ook veel te duur voor wat je krijgt. Dat geeft niemand het recht het artikel na te maken en te verhandelen. Daar is simpelweg geen enkel excuus voor en dat moet wat mij betreft dan ook keihard aangepakt worden. Of dat nu over een Dreambox, een Rolex, een Levis spijkerbroek of een Parker pen gaat. Als je een product te duur vind, moet je het niet (ver)kopen, maar in ieder geval zeker geen namaak kopen, want dan ben je gewoon een sul en het begin van de ondergang van een goed functionerende morele en economische samenleving. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 13 december 2010 Beheerder Geplaatst: 13 december 2010 Origineel bericht van: Connexxion Ja, aangifte vind ik een beetje moelijk, gaat een hoop tijd kosten en ik zal de betreffende clones moeten ophalen bij die kennissen en een orginele om de verschillen te kunnen aantonen. En dan verdwijnt het Dosier waarschijnlijk in de onderste la tussen de gestolen fietsen. Het lijkt me beter om het bij Dream Multimedia te melden, zodat zij stappen kunnen ondernemen. Ach, zulk soort mensen lopen vanzelf wel tegen de lamp en uiteindelijk houden ze geen klant meer over. Mij is die in ieder geval al kwijt en ik was toch echt wel een leuk klantje. Eerlijk duurd het langst....Sorry DOEI DOEI Ja, zo wordt er dus nooit iets opgelost. Als ze 3 aangiftes krijgen wordt er wel iemand wakker. Als ze er 0 krijgen wordt er in ieder geval zeker niets mee gedaan. Je zou er een beetje moeite voor moeten doen he? Vanzelf.... gebeurt er niets! Ik heb zelf wel tientallen keren bij de politie gezeten om aangifte te doen. Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb want het heeft naderhand in civiele procedures wel flink geholpen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 Citaat: Ik heb zelf wel tientallen keren bij de politie gezeten om aangifte te doen. Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb want het heeft naderhand in civiele procedures wel flink geholpen. En daar horen we dan te weinig van. Men ziet alleen het steeds groter wordende aanbod maar niet de maatregelen die er tegen genomen worden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Beheerder Michel Geplaatst: 13 december 2010 Beheerder Geplaatst: 13 december 2010 Ik ben daar ook al bijna 2 jaar niet meer mee bezig want het is mijn zaak niet meer. Misschien is dat ook de reden dat men weer durft. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Connexxion Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 Origineel bericht van: Michel Origineel bericht van: Connexxion Ja, aangifte vind ik een beetje moelijk, gaat een hoop tijd kosten en ik zal de betreffende clones moeten ophalen bij die kennissen en een orginele om de verschillen te kunnen aantonen. En dan verdwijnt het Dosier waarschijnlijk in de onderste la tussen de gestolen fietsen. Het lijkt me beter om het bij Dream Multimedia te melden, zodat zij stappen kunnen ondernemen. Ach, zulk soort mensen lopen vanzelf wel tegen de lamp en uiteindelijk houden ze geen klant meer over. Mij is die in ieder geval al kwijt en ik was toch echt wel een leuk klantje. Eerlijk duurd het langst....Sorry DOEI DOEI Ja, zo wordt er dus nooit iets opgelost. Als ze 3 aangiftes krijgen wordt er wel iemand wakker. Als ze er 0 krijgen wordt er in ieder geval zeker niets mee gedaan. Je zou er een beetje moeite voor moeten doen he? Vanzelf.... gebeurt er niets! Ik heb zelf wel tientallen keren bij de politie gezeten om aangifte te doen. Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb want het heeft naderhand in civiele procedures wel flink geholpen. Mvg, Michel De laatste keer dat ik aangifte deed was ik beroofd op mijn taxi met een mes op mijn keel, ze zeiden: morgen bellen we u om foto's te komen kijken, nou....ze moeten nou nog bellen. En dan zal ik nu weer binnen komen ''Meneer ze verkopen daar nep Dreamboxen'', ik geef je op een briefje dat ze me weer weg sturen. Ach....voorbeelden genoeg, denk maar eens aan al die internet oplichters die maar vrolijk door blijven gaan, d'r word gewoon niks aan gedaan. Politie wil wel maar heeft voor dit soort dingen geen tijd meer....geen prioriteit zaak. Misschien als je in een dorp woont dat de veldwachter er nog er wat in ziet, maar hier in Den Haag niet, ik spreek uit eigen ervaring, ik rij hier al 20 jaar op de taxi en er gebeurd hier zo veel narigheid dat ik het als het ware accepteer dat het er is, ook dus die meneer die de Nep Dreamboxen verkoopt. Ik heb de hoop allang opgegeven, misschien kan de nieuwe regering nog wat voor ons goed willende burgers betekenen. DM800 - DM500 - Triax 78 Multiblock
brugsewitte Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Origineel bericht van: Connexxion Genuine Dreambox Ga eens naar Menu/Aplicaties/ en kijk eens of je daar de Genuine aplicatie ziet staan, voer deze uit en volg de stappen. Als je hem niet ziet staan kun je hem ook downloaden en met de hand er in zetten en dan uitvoeren of de laatste Gemini er in zetten, daar staat die er al bij in aplicaties. Ik werk met pli,hoe zie ik het dan ??
Beheerder Michel Geplaatst: 14 december 2010 Beheerder Geplaatst: 14 december 2010 Niet, originele software er op zetten als je dat wilt testen! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 14 december 2010 Beheerder Geplaatst: 14 december 2010 Origineel bericht van: Connexxion De laatste keer dat ik aangifte deed was ik beroofd op mijn taxi met een mes op mijn keel, ze zeiden: morgen bellen we u om foto's te komen kijken, nou....ze moeten nou nog bellen. En dan zal ik nu weer binnen komen ''Meneer ze verkopen daar nep Dreamboxen'', ik geef je op een briefje dat ze me weer weg sturen. Ach....voorbeelden genoeg, denk maar eens aan al die internet oplichters die maar vrolijk door blijven gaan, d'r word gewoon niks aan gedaan. Politie wil wel maar heeft voor dit soort dingen geen tijd meer....geen prioriteit zaak. Misschien als je in een dorp woont dat de veldwachter er nog er wat in ziet, maar hier in Den Haag niet, ik spreek uit eigen ervaring, ik rij hier al 20 jaar op de taxi en er gebeurd hier zo veel narigheid dat ik het als het ware accepteer dat het er is, ook dus die meneer die de Nep Dreamboxen verkoopt. Ik heb de hoop allang opgegeven, misschien kan de nieuwe regering nog wat voor ons goed willende burgers betekenen. Geen aagifte doen is het domste dat je kunt doen. Dan gebeurt er zeker niets. De politie is verplicht proces verbaal op te maken in geval van een misdrijf. Ik heb mij die 25-30 keer dat ik aangifte gedaan heb vanwege het verkopen van namaak, nog nooit weg laten sturen zonder PV! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Origineel bericht van: Michel Ik heb mij die 25-30 keer dat ik aangifte gedaan heb vanwege het verkopen van namaak, nog nooit weg laten sturen zonder PV! Zo weinig pas Ik heb beroepsmatig 7 jaar lang aangiftes moeten doen voor de ´grote baas´. En ja, ook dat was voor oplichting en verduistering. Ik heb de tel nooit bijgehouden, maar een gemiddelde van 1 keer per week een uurtje of twee op het politieburo rondhangen/wegzakken was doodnormaal. Met het lakse en trage opnemen van aangiftes en de bereidheid om in aktie te komen in het achterhoofd, kan ik me heel goed voorstellen dat de aangiftebereidheid niet echt hoog ligt. Wordt het gevraagd door de verzekering, dan wil men de gang naar oom agent nog wel eens maken, maar voor andere zaken ligt het duidelijk anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen