hummie Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Help , na het upgrade van diablo cam naar ver, 2.3 en in humax 5400 steken bijf hij reseten dus aan/uit van zelf ?????
hummie Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2010 humax 5400 problem? het probleem begint na het upgraden van diablo cam naar ver, 2.3 als ik de cam module in humax 5400 word hij automatich aan/uit graag wat info.
Endeavour Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Wat voor upgrade betreft het? Heb je dat door een extern bedrijf laten doen? (in Duitsland schijnt er nog een te zijn die dat doet) Er hebben ook een tijdje files gecirculeerd waarmee je zelf zou kunnen upgraden van 2.2 naar 2.3, maar ik heb op geen enkel forum gelezen dat dat werkte. Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
sjaac Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Zelde probleem heb ik mijn dm7025. Cam werkt wel in mijn Samsung LCD. Zal dus aan de software in ontvanger liggen, ga deze binnekort maar weer eens van nieuwere firmware voorzien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen