Ga naar inhoud


[MVision400s HD] zenders zoeken


schrappie

Aanbevolen berichten

Mijn probleem is het zender zoeken op astra 1, in het gebied 12480/v/27500 Pid: 1023/1024/1023.De zender sport 1 (duits)komt met veelstoring in beeld,blokvorming,signaalkracht terug naar het grijzegebied en de signaalkwaliteit naar 0,gaan beiden heen en weer.

Is dit te verbeteren zo ja hoe?

Zelf heb ik de schotelstand gecontroleerd , LNB gewisseld en getuned, iets verdraaien en iets verplaatsen.

Signaalkracht Astra1,2,3 en hotbird 90%

Signaalkwaliteit Astra3 77% astra 2 74/76% astra 3 72/74% en hotbird 76%

Lnb'smart titanium 3x en 1x alp alle single,schotel 78cm triax en een multiblock.

Up-date 139.

Groeten

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien hoort deze post eerder thuis in de rubriek 'algemene vragen' want volgens mij is je vraag niet toestel-specifiek.

Kijk alles na tussen je LNB en je disecq.

Vervang eventueel nog de kabel en de disecq switch.

Zoals reeds eerder besproken had ik hetzelfde probleem als jij en is dat volledig opgelost sinds in een nieuwe LNB had geplaatst. Ik had dezelfde soort LNB als jij (SMART titanium of aanverwante : goedkoop ding) en misschien is er met die LNB's toch wel een vaak gezien probleem. In mijn geval had ik het telkens op astra 2 en niet eens op alle zenders. Het werd wel langzaam slechter.

Als je alleen problemen hebt met die ene sat moet er wel ergens VOOR je LNB mis zijn. Wie kan hier nog iets aan toevoegen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...