Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, voor een update heb ik niks verandert. ik heb het toch maar gedaan, ik hou er niet zo van,

na een update vandaag heb ik geen beeld meer, nieuwe zenderlijst in gedaan een paar keer,

en nog steeds niks heb wel epg maar geen zenders (beeld) ook niet op andere transponders. wat doe ik fout.

moet ik weer opnieuw flash dat is een gedoe heb alles goed ingesteld. weet iemand een op lossing??

ik heb pli de laatste en db8000.

mvg thea

wat een hobby.

Geplaatst:

Flash de versie van gisteren erin, dan komt het weer goed. En niet updaten.

Zie het PLi forum voor wat er mis is met de beta van vandaag.

Geplaatst:

ok bedankt MiLo, kan ik niet een dagje wachten en morgen weer een update doen? of topic: Is het trouwens ook mogelijk om de subtitle selection onder de quick button te hebben?

Geplaatst:

De versie van rond 15:00 vandaag was nog stuk, ik heb begrepen dat die van 16:12 het weer redelijk doet, alleen de doorlus van de 8000 werkt dan nog niet.

Maar als je nog niet geupdate hebt, zou ik morgenavond pas een kijkje nemen op het PLi forum hoe het stoplicht erbij staat.

Geplaatst:

ooo, ben ik weer een paar uur druk, had ik het maar niet gedaan.!! nu weet ik wat ik moet doen. zat al een paar uur te emmere. alvast bedank voor je andwoord. mvg thea

wat een hobby.

Geplaatst:

het is altijd verstandig om eerst op de pli site te kijken of deze stabiel is

stabiel wel een update

onstabiel moet je niets doen

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen