eagle Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 wie weet de prijs van oud (gebruikt )koper? gr eagle
Busje komt zo Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Hoezo? Loop ik nu het risico dat er morgen enkele treinen uitvallen? .
joker55 Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rood koper schoon is iets over de € 4,20 per kilo. Maar het verandert per dag. Mag je de link niet geven, maar google eens op schrootprijzen, en de tweede link, kijk bij maandprijzen. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
wortellica Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Ik vond hem anders wel leuk (beetje humor op zijn tijd)
Con Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Ik werk incidenteel met bliksembedrijven, die zijn een flinke tijd geleden overgegaan naar aluminium ipv koper o.a. in verband met vele diefstallen (maar ook de koperprijs). Maar dieven hebben al enige tijd door dat aluminium óók lucratief is . . . . . Dus binnenkort de vraag "weet iemand wat de alu-prijs is?" HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
maestro Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 Origineel bericht van: Busje komt zo Hoezo? Loop ik nu het risico dat er morgen enkele treinen uitvallen? vond hem ook wel leuk!! Vraagstelling vroeg ook wel een beetje om zo'n reactie! groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
bmw rijder Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 Vorige week nog 5,50 euro gehad per kilo voor schoon koper. (gestripte kabel). Voor ongestript, vuil koper dus kreeg ik 1,80. Nette prijzen vond ikzelf. Groeten van Martin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen