MIMTRAM Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 dag allemaal ik heb onlangs een laptop van het merk samsung R530 gekocht, maar ik heb ondervonden dat de videokaart geen al te zware is. wat er nu insteekt is een intel chipkaart, mijn vraag is, kan ik daar een NVIDIA kaart in steken of niet, en wat zou zo'n kaart kosten,en is het gemakelijk om te plaatsen.
satencom Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 je moet even zoeken op Externe videokaart laptop ,ze bestaan wel ,maar je laptop moet wel beschikken over een ExpressCard-slot en dan die prijs je had beter een wat duurdere laptop kunnen kopen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
winwiz Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 Bij sommige laptops is dit mogelijk en deze zijn dan voorzien van de MXM standaard. Zoek een op Google naar MXM upgrade voor wat informatie. Je had er verstandig aan gedaan om vooraf te bekijken wat je met je laptop wilde gaan doen. Intel video is prima voor gewoon officewerk, maar als je wil gaan gamen of hdvideo wil gaan kijken is het toch allemaal wat minder. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen