ferrarisat Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 werd net gebeld door mijn pa hij heeft veel problemen op zij ontvanger philips veel stilstaand beeld en uitval van beeld op div. zenders hoe dit op te lossen???? moet er wel even naar toe DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
satencom Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 heeft hij een schotel met een duo lnb, je moet de connectors even controleren op de lnb even schoon maken schotel beter uitrichten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ferrarisat Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2010 het is een schotel met duo lnb ja signaal sterkte is 79% signaal kwaliteit 100% DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
satencom Geplaatst: 31 oktober 2010 Geplaatst: 31 oktober 2010 dan zal je dit probleem bij de ontvanger moeten zoeken, ik denk dat je hier weinig aan kan doen, als je op internet gaat zoeken naar dit probleem ,vind vooral dit soort problemen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ferrarisat Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 eerst gebeld met de satboer die de philips geleverd heeft hij werkt niet meer met die ontvangers sorry toen maar CD gebeld en die kwamen met een aanbieding contract met een ontvanger 8121 van philips mijn pa blij en heeft dat gedaan laat in de middag belt de satboer weer op (voelde zich een beetje schuldig) mijn pa heeft nu een rebox 400HD gekocht bij CD alles nog kunnen anuleren de rebox mij nog onbekent is dit wat?? kun je deze ook met pc benaderen? heeft wel linux zag ik DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
satencom Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 dit klink een stuk beter ,met deze ontvanger heb je veel meer mogelijkheden ,kleine probleempjes zullen er altijd wel blijven ,zolang cd steeds alles weer verandert Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen