Ga naar inhoud


[Overig] MVision HD-300 Combo Net


bossjock

Aanbevolen berichten

Zeer recent dit apparaat aangeschaft. Zocht een ontvanger die HD-ontvangst mogelijk maakt, maar daarnaast ook nog wat "extra's" biedt.

Ben er zeer tevreden over nadat ik eerst heb zitten zweten om het apparaat een beetje onder de knie te krijgen. Als er iets van kritiek mag zijn dan betreft dat de gebruiksaanwijzing. Gelukkig lees ik die meestal pas achteraf....

Ben nu zover dat ik via een diseq 1.1. zicht heb op 6 verschillende sats. Prima kwaliteit. Goeie EPG en prima service van de fabrikant. Nog een hoop te ontdekken.

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ai, da's vervelend. Vanavond een software update opgehaald F388. Keurig geinstalleerd en wat blijkt "reboot" oftewel alle data (kanalenlijsten)zijn verdwenen. Daarom moet je dus altijd die kanalenlijsten vantevoren saven op een stick (had ik dus gedaan). Alles (fta) werkt nu weer.... behalve de gecodeerde Canal Digitaal kanalen. Heb al online een heractivatie gedaan. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Wellicht ten overvloede: ik heb alleen de UAD file geladen. Er is ook nog zoiets als een .sfg file, maar heb (nog) geen idee waar die voor dient.

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie.

Tikfout, ik schreef 388 maar het is 588 en heb ik gedownload van de Mvision site. Een UAD-file. Op GXmax is het hetzelfde versienummer en omvang 8192. Zou het verschil uitmaken? Weet jij waar die sfg file voor dient?

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja hoor, gelukt, na tweede poging. Eerste poging geen resultaat/beeld maar vervolgens toen eerst een factory reset gedaan. Daarna opnieuw geinstalleerd en hij straalt weer. Dank voor je hulp.

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...