Ga naar inhoud


[DM500S] doet niets meer


Gast chianti

Aanbevolen berichten

Ik had het net allemaal mooi voor elkaar toen ik d.m.v. een haperende remote per abuis in het software menu iets heb geactiveerd wat met 'herstellen...' te maken had. Dit was het laatste wat ik zag voordat de box en blackout kreeg en daar in leek te blijven hangen. Daarna de stekker eruit getrokken in de hoop dat pli jade 3 weer gewoon opnieuw zou starten, maar het bleef helaas bij een groene pli opstartscherm dat bleef loopen of hangen.

 

Daarna nog met DCC via tools > Update Flash-Image de pli-jade image opnieuw proberen te flashen, maar daar ging het ook weer fout. De image staat als het goed is nog wel in de temp dir, maar de box start niet meer op, het gele ledje blijft branden, knippert niet meer en er wordt niets meer geinitialiseerd.

 

Daarvoor was de dm500s nog perfect benaderbaar via het netwerk, (via router), maar ook dat is helaas niet meer mogelijk.

 

Stekker eruit en daarna er weer in helpt niets, het beeld blijft op zwart en de dm500s lijkt nergens op te reageren.

 

Wie oh wie weet hoe ik m'n dm500s weer aan de praat krijg??.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik daarvoor met succes een USB > Seriele adaptor. (COM 4)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...