Bacuba Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Linux Database onvindbaar? 'K kan de linux database niet meer raadplegen omdat het niet zichtbaar is of wordt er een nieuwe database opgebouwd, met nu maar slechts 1 topic erin?
Lamko Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Klopt, deze data is niet meer benaderbaar en ook niet meer te herstellen. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Bacuba Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 Heb ik dan iets gemist of is dit eerder bekend gemaakt. Kan dit ook gelden voor andere zaken op het forum onbenaderbaar en onherstelbaar? Als je het mij vraagt waardevolle toegepaste info die nu kwijt is.
Lamko Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Twee maanden geleden is dit gebeurt, het is natuurlijk jammer maar er is gelukkig niet meer data weggeraakt. Welke informatie was je naar opzoek? Je zou altijd nog een topic kunnen openen betreft de info. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Bacuba Geplaatst: 3 november 2010 Auteur Geplaatst: 3 november 2010 Niet specifiek op zoek naar iets. Maar wel handig voor specifieke zaken mbt tot het geheel van het board en linux decoders. Nou weet ik ook wel dat het elders te vinden is maar ja. Hopelijk wordt deze database weer gauw opgebouwd. Of dat mensen die in het verleden input hebben gegeven dit nu ook weer doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen