Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: alleyoop
Alles in één toestel is best handig maar het heeft ook een paar nadelen:
- sat tuner defect en hebt zelfs geen TV meer tot ie hersteld is.
- binnen een paar jaar hoor je, sorry we doen geen software updates meer voor dit type of de chip ondersteund dit of dat protocol jammer genoeg niet meer.

Dan zet je je dreambox toch weer aan ?

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

• Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hebben de heren van samsung toevallig ook aan de video drivers zitten sleutelen?

Ik heb de oude instellingen overgenomen maar het beeld is wazig en blokkerig en wil dus eigenlijks weer downgraden als dat mogelijk is tenminste.

en zo ja, waar kan ik dan de firmware vandaan halen

als het nodig is om een nieuw topic hierover te starten dan zal ik dat doen

Mvg Justin

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Geplaatst:
Origineel bericht van: Erik Slagter
............ik noem maar: bij aanzetten standaard naar de analoge tuner gaan terwijl er geen cai-kabel is aangesloten...
........ of dan op z'n minst alles modulair.

Je eerste "probleem" is vaak een kwestie van ff je settings aanpassen (in bijv. de "hotelmode").

Modulair? Dat doet bijv. Loewe toch al? kun je zelf kiezen, wel of geen sat, single of twin tuner, etc. etc.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Geplaatst:
Origineel bericht van: quattro
Origineel bericht van: Erik Slagter
Nou wat dacht je van "ik wil niet betalen voor wat ik niet gebruik"? Of dat hetgeen ingebouwd is MEESTAL minder mogelijkheden heeft dan hetgeen je in een los apparaat kunt krijgen?

Dan koop je hem toch gewoon niet!!! Pff wat een ophef...
En TV's zonder toeters en bellen zijn er ook best wel hoor.

Probeer maar eens een TV zonder tuner te kopen, ik kom ze niet vaak tegen.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Geplaatst:
Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: Triax-88
Probeer maar eens een TV zonder tuner te kopen, ik kom ze niet vaak tegen.

Heet dat niet toevallig een monitor?

inderdaad! smile

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Deze TV's zijn nu canaldigitaal gecertificeerd!

Zie canaldigitaal

Citaat:
# Gecertificeerde ontvangers

# Samsung HD TV’s gecertificeerd voor CanalDigitaal

Samsung HD TV’s gecertificeerd voor CanalDigitaal CanalDigitaal heeft Samsung HD TV’s met ingebouwde satellietontvanger gecertificeerd voor gebruik met de CanalDigitaal CI module en Smartcards. De televisies ondersteunen ook het automatisch inladen van de zenderlijst en tonen de Elektronische Programma Gids

# Televisies

Samsung televisies LCD 670 Serie Valencia LE32C670M1S LE37C670M1S LE40C670M1S LE46C670M1S LE55C670M1S LED 6700 Serie Valencia UE32C6700US UE37C6700US UE40C6700US UE46C6700US UE55C6700US LED 6710 Serie Valencia UE32C6710US UE40C6710US UE40C6710US (Eric Kuster design) UE46C6710US LED 6730 Serie Valencia UE32C6730US UE37C6730US UE40C6730US UE46C6730US LED

# Televisies met opnemen

Samsung televisies LED 6800 Serie Valencia UE32C6800US PVR UE37C6800US PVR UE40C6800US PVR UE46C6800US PVR LED 6820 Serie Valencia UE32C6820US PVR UE37C6820US PVR UE40C6820US PVR UE46C6820US PVR LED 6900 Serie Valencia UE46C6900VS PVR UE55C6900VS PVR LED C7000 Serie Valencia UE40C7700WS PVR

Is die gecertificeerde firmware ergens te downloaden zodat ook 'buitennederlanders' op deze manier hun Samsung TV kunnen omzetten naar Canadigitaal gecertificeerd?

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen of je de satzenders ook in de lijst kunt opnemen van de kabelzenders?

Dus ik bedoel iemand die een abo heeft op de kabel en ook op de sat, kun je die zenders met zo een tv dan gewoon doorelkaar zappen zonder dat je iets moet aanzetten ,of ,ja jullie zullen wel begrijpen wat ik bedoel smirk

Geplaatst:

Heb een Philips Harddiscrecorder met "pauze"TV functie.

Werkt deze functie ook met de Samsung TV.

En kan ik met scartkabel opnemen van m'n Samsung TV?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

hallo,

zou dit ook werken met een TV Vlaanderen abo?

is bedoeld om een tweede toestel te gebruiken in de slaapkamer

mvg

VU+ UNO 4K VTI 11 - VU+ ZERO VTI 11

13E - 19,2E - 23,5E - 28,8E op Visiosat Big Bisat met Alps

Geplaatst:

Ja, geen probleem. Je kunt bij Fastscan ook kiezen voor TVV.

De Samsung UE..C6800 UE..7700 UE..8700 hebben PVR als je er een harde schijf aanhangt. Dus ook live pauze echter hebben deze LED's geen twintuner. Ook opnemen via de gids gaat perfect als u bv s'avonds niet thuis bent.

Zowel SD als HD is er 1:1 opname dus ook geen verlies in beeldkwaliteit.

Geplaatst:

Ik heb dit al vaker gevraagd, maar als je dan aan het opnemen bent, kan je dan bv naar een dvd speler of kabelontvanger kijken. En gaat dan de opname gewoon verder op de harde schijf?? groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dunhans
Ik heb dit al vaker gevraagd, maar als je dan aan het opnemen bent, kan je dan bv naar een dvd speler of kabelontvanger kijken. En gaat dan de opname gewoon verder op de harde schijf?? groeten Dunhans.

Als dit type TV net uit is, hoeveel mensen zullen hem dan al hebben, denk je ?

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen