Ga naar inhoud


[Windows XP] grafisch kaart problemen


Mojo

Aanbevolen berichten

Ik heb nu 3 laptops en 1 pc waarbij de grafische kaart kuren vertoond. Beeldschermresolutie is 800x600 en 8-bits. Krijg het dan ook niet anders meer ondanks het opnieuw installeren van de drivers voor de grafische kaart.

Ik vermoed dat het in een van de updates van windows zit. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of hebben gehad?

 

Het gaat om de driver voor de intel 915GM.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een beetje erg toevallig dat het bij alle drie is.. maar hier kun je een driver downloaden: driver intel

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog bij alle 4. Dan nog niet meegerekend de laptops (2 stuks) op mijn werk.

 

Kan toeval zijn maar ook een slechte update. Vandaar mijn relaas hier. Uiteindelijk wordt het toch herinstalleren van XP.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg de ene naar de andere vage foutmeldingen van dat het geruikersprofiel niet geladen kon worden e.d.

Dus toch maar opnieuw geinstalleerd.

 

Heb de melding hier neergezet om te zien of er meer mensen hetzelfde probleem ondervinden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren ook 2 pc's aangeboden gekregen, met problemen met het laden van het gebruikersprofiel !!

 

Lijkt me inderdaad geen toeval.

 

groetjes,

 

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

 

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu heb ik nummer 5 ook. Weer een HP NC6120.

Laat nu de updates van 21-10 een voor een er af halen.

 

@Maestro: Krijg je het beeldscherm ook alleen nog op 640x480 pixels en 4 bits?

 

De driver is Intel 915GM/GMS, 910GML.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou maar eens malwarebytes laten scannen.... Het lijkt erop dat er wat anders aan de hand is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoeld gewoon even adaware laten scannen?

 

Edit: Je kan zomaar gelijk hebben. Heb nu een account erbij gemaakt en deze heeft geen probleem met het profiel. Ga deze account gebruiken om te scannen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mojo
Je bedoeld gewoon even adaware laten scannen?

Edit: Je kan zomaar gelijk hebben. Heb nu een account erbij gemaakt en deze heeft geen probleem met het profiel. Ga deze account gebruiken om te scannen.


Laat maar..... Krijg al foutmeldingen bij het installeren van adaware. Ook een poging om een gebruiker te verwijderen levert een foutmelding op:
De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWS\AppPatch\AcGeneral.DLL is geen geldige windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette.

Dit gaat dus nergens meer naar toe. Dat word dus gewoon herinstalleren.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Your computer has been shagged, yeah baby wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb het opgelost gekregen door de windows cd in de lade te stoppen en via die weg windows te herstellen.

 

Of het blijvend was weet ik niet, want voor alle zekerheid xp toch maar terug geïnstalleerd.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...