Gast shabho Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Hallo, Ongetwijfeld bij jullie bekend de functie in DCC waarbij je naar je PC/laptop kunt streamen en films van je hdd kunt downloaden (button rechtsboven in de hoek). Bij mij is dit niet meer oproepbaar als ik hier op klik. Ik krijg de melding "kan webpagina niet weergeven" het rare is dat ik dit een tijdje terug wel kon ik heb, bij mijn weten, niks gewijzigd. Het opstartscherm laat wel zien "netwerk ok" ook is FTP connected groen evenals telenet connected. Wie herkend dit probleem en weet hier dan ook de oplossing voor?
murata Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 als je meer info kan geven dus, welk box, welke versie van software enzo. Dreambox 500HD Cccam 2.1.4
Gast shabho Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Het betreft 500HD met newnigma 2 en de versie van DCC is v2.96.
Gast shabho Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Heb het gevonden moest een plugin installeren en hij werkt weer!
murata Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 was/is de versie 2.96 niet voor E1 ik heb namelijk versie DCC2 v1.20 Dreambox 500HD Cccam 2.1.4
Curl23 Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Origineel bericht van: shabho Heb het gevonden moest een plugin installeren en hij werkt weer! Kan je mij zeggen welke plugin dat is, hij doet het bij mij ook niet namelijk. bij voorbaat dank
Gast shabho Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 het betreft de plug in van webinterface
Curl23 Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Origineel bericht van: shabho het betreft de plug in van webinterface Hartelijk dank, dat is gelukt, ik krijg nu het beeld via WebControl op mijn PC, maar dat beeld stopt steeds na enkele seconden, hoe en waar kan ik instellen dat het beeld constant blijft?
Curl23 Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Origineel bericht van: Curl23 Origineel bericht van: shabho het betreft de plug in van webinterface Hartelijk dank, dat is gelukt, ik krijg nu het beeld via WebControl op mijn PC, maar dat beeld stopt steeds na enkele seconden, hoe en waar kan ik instellen dat het beeld constant blijft? ik heb een DM800HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen