Ga naar inhoud

[RE-9000HD] Up-to-date handleiding

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met alle nieuwe software zijn er of dingen veranderd of zaken toegevoegd voor de bediening van de RE-9000 (8000).

Ik vogel zo veel mogelijk zelf uit door alle knoppen te proberen en leer zo veel bij. Het blijkt dat er veel dingen niet in de originele handleiding staan of dat de originele handleiding niet meer klopt.

We kunnen dit allemaal delen op dit forum zodat niet iedereen opnieuw het wiel moet uitvinden.

Mijn vraag is of er mensen behoefte hebben aan een "up-to-date handleiding" door ervaringen hier te delen en of er misschien behoefte is (in samenwerking met Haarlem?) om dit regelmatig in pdf formaat te publiceren. Dat laatste zouden we dan met een groepje moeten doen.

Laat ff wat weten op deze thread....

H.

Geplaatst:

Zou inderdaad prettig zijn als er een actuele handleiding is. Met name voor nieuwe geintegreerde functie's.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik begin toch maar een paar zaken hier neer te zetten die niet in de handleiding staan, dan zien we wel of er behoefte aan is:

TELETEXT

In teletext stand:

cursor links en rechts: ga naar paginanummers die op de aktieve pagina staan, aktieve nummer is gekenmerkt door strepen: |230|. Als je nu op de OK-knop drukt ga je naar die pagina

Met de pagina up en down knoppen ga je naar de subpagina's

Met de I-nfo knop en de Subtitle knop kun je het beeld vergroten

Geplaatst:

Mozaiek

In versie 52 is er nu mozaiek. Met de blauwe toets kom je in mozaiek modus, met de rode toets kun je presentatie veranderen. Met de cursor toetsen kun je door de zenders lopen of naar volgende en vorige zenders gaan. Met OK ga je naar vol beeld van de aktieve zender.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen