yvessr Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Effen melden, voor wie het interesseert, dat er sinds gisteren een nieuwe upgrade van het V.I.X team -image beschikbaar is... Ik teste zowat alle mogelijke images en blijf hierbij; is gewoonweg schitterend! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
SoSa Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Wat maakt deze dan zo schitterend ten opzichte van de rest?
yvessr Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 is natuurlijk MIJN persoonlijke mening !... ik zou zeggen, test het zelf eens en dan heb je jouw mening. Vu+ Zero: OpenPli 8.3
SoSa Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Ik blijf wel bij OpenPLI die doet alles wat ik wil Ik dacht misschien was er iets specifieks dat het VIX image zo schitterend maakt maar ik begrijp nu wat je bedoeld.
stefan.wolfrum Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 ik heb ook geen zin om op de bonnefooi in het wilde weg allerlei images te gaan testen. de mijne doet wat ik wil in een acceptabele graphics, als iemand specifiek kan aangeven wat er zo mooi/goed/nieuw/beter aan is valt er iets te overwegen, maar niet eerder dan dat. ik heb mijn tijd ook nodig voor andere dingen. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Dutchsat Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Zover ik begrepen heb (niet getest), zou de mediaplayer beter zijn en dan met name de weergave van 1080p content zoals MKV en AVCHD files. Deze bestanden krijg ik in ieder geval niet zonder storing afgespeelt op mijn VU+ met Dream Elite. Maar goed als yvessr al veel getest heeft zou hij een lijst kunnen maken. Mij is de ondersteuning van USB DVB-T zo essentieel dat ik vast zit aan Dream Elite. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Gast BBsat Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Origineel bericht van: yvessr Effen melden, voor wie het interesseert, dat er sinds gisteren een nieuwe upgrade van het V.I.X team -image beschikbaar is... Ik teste zowat alle mogelijke images en blijf hierbij; is gewoonweg schitterend! yvessr, je klinkt heel enthousiast en dat is natuurlijk om nieuwsgierig van te worden. Ik heb de screenshots gezien, dat ziet er inderdaad erg goed uit. Kan je kort aangeven waarom hij jou zo goed bevalt? Dat dat jouw persoonlijke mening is is evident, maar ik vind het wel interessant om die te horen. Tenslotte, je geeft aan dat je zowat alle mogelijke images heb getest. Ik ben een beginner dus kan wel wat info gebruiken.
ToniMacaroni Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 En zodat je überhaupt kan testen. *link verwijderd*. Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
Edwin024 Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 ten opzichte van PLi is ViX behoorlijk beperkt.... Ik ben geen fan van dat pakket Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
yvessr Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Geplaatst: 2 november 2010 Origineel bericht van: Edwin024 ten opzichte van PLi is ViX behoorlijk beperkt.... Ik ben geen fan van dat pakket ... ik wil hier absoluut geen discusie over beginnen; ik teste wat ik nodig heb en dat werkt allemaal behoorlijk en vlot. Daarbij heeft het image standaard een naar mijn oordeel mooi gelikte skin... en meer hoef ik niet! Zoals ik reeds zei; zoek je een 'ander' image dan moet je dit zeker eens proberen (dat neemt toch niet meer dan een half uurtje). Vraag me verder geen comment; testen is vrij! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
zekitez Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Origineel bericht van: yvessr Effen melden, voor wie het interesseert, dat er sinds gisteren een nieuwe upgrade van het V.I.X team -image beschikbaar is... Ik teste zowat alle mogelijke images en blijf hierbij; is gewoonweg schitterend! Heb ik op jouw aanraden vandaag geprobeerd en ........, , 2 uur later, ben weer terug bij PLI. Het enige voordeel dat ik zag is dat bij VIX bij het zender scrollen de EPG geheel te zien is van de zender (en een klein beeld/geluid van de zender waar die nog op staat). Bij PLI is de EPG bij het zender scrollen slechts slechts 3 regels. Met de PLI die er nu op staat heb ik nu ook altijd in de achtergrond het gehele beeld/geluid (bij zender scrollen/menu/plugins) van de zender die op staat. PLI gaat toch veel gemakkelijker mbt het online installeren/updaten van zenderlijsten, plug-ins en software. En wat skin betreft zou je voor PLI zo'n strakke Katrein-achtige skin kunnen maken en sharen..... maar een skin blijft natuurlijk een kwestie van smaak. -----------------GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.Home of Satellite Director.Azbox, Vu+ Duo
Toppers Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 Groot gelijk, een ieder moet zelf de voordelen en de nadelen zien/beoordelen. Met een USB-backup kost je het hooguit 5 minuten (backup +flash na afloop)om terug te komen naar je bestaande image. Met een USB flash je ieder nieuw te testen image en kijk jezelf naar de mogelijkheden, ik doe dat vaak met alle images die er zijn. Toch kom ik iedere keer weer terug bij Pli omdat deze image net iets meer kan verzorgen binnen mijn "eisen" pakket. Wij noemen dat hobby en voelen ons daar prettig bij. Soms zie ik een leuke toevoeging bij een te testen (nieuw) image en dan zoek ik net zolang totdat ik de betreffende plugin heb gevonden.
hemertje Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 het aantal EPG regels die worden weergegeven is skin afhankelijk met de magic-HD skin zie ik hier 6 regels DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Toppers Geplaatst: 2 november 2010 Geplaatst: 2 november 2010 @Hemertje De skin Magic-HD geeft bij mij (met de Pli image) zelfs 7 regels, ik gebruik daarbij de aangepaste versie skin.xml van Dvsat van afgelopen week op het Pli-board. Het is wel de niet vertaalde versie van Magic-HD, maar dat zal geen probleem zijn denk ik.
Moderator wiz Geplaatst: 3 november 2010 Moderator Geplaatst: 3 november 2010 Mannen, kunnen we aub on topic blijven? Deze ging over het nieuwe VIX image, en niet over skins en epg size. Dank! groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen