Ga naar inhoud

[DM800HD] Dreambox 800 HD+edison disec 4/1 switches+krijg geen beeld op de satelieten wie helpt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal.

IK heb een dreambox 800 HD met edison disec switches 4/1 maar ik krijg geen beeld op de astra 1 en de astra 3 kanalen, dat wil zeggen de FTA zenders geven gewoon beeld ook de HD free to air zenders geven gewoon beeld.

Ik gebruik de dreambox i.c.m een canal digitaal kaart maar de betaalde zenders krijg ik niet aan de praat

Ik heb 4 satelieten astra 1,2,3 en hotbird.

Is er iemand die mij aan de hand van een afbeelding kan laten zien hoe ik de disecs moet instellen in het menu van de dreambox

Alvast bedankt

doctor evil

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Probeer je Canal Digitaal kaartje eens andersom in de machine te doen want als je wel beeld hebt op de FTA zenders op die satellieten dan mankeert er niets aan de switch lijkt mij.

Of het kaartje zit verkeerd om of je kaartje is geblokkeerd als je geen enkele betaalde zender kan zien.

Geplaatst:

Chip down! ccCam 2.14 plugin geinstalleerd?

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Of je cccam staat uit misschien

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

... of een card update gemist misschien? (ik bedenk ook maar wat)

Geplaatst:

Sorry mensen ging niet helemaal goed met mijn toetsenbord dus kon mijn verhaal niet afmaken.

Het was dus open pli en heb de kaart idd niet met de chip naar beneden in de box gedaan.

Ben nu niet thuis maar zal het morgen ff uitproberen en hou jullie wel ff op de hoogte over de afloop

Groeten

Vriendje Stokvis

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen