martin65 Geplaatst: 1 november 2010 Delen Geplaatst: 1 november 2010 mijn 5500pvr wil niet meer starten,ik vermoed dat de voeding of zoiets stuk is.soms start de harde schijf wel op.Mijn vraag is ,is hij het waard om te laten repareren? Zelf heb ik er geen verstand van . mvg martin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 1 november 2010 Delen Geplaatst: 1 november 2010 hij is het zeker waard om hem te repareren ,als je het zelf niet kan doen ,misschien is er hier op forum die het wel voor je wil doen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martin65 Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2010 nou ik ben blij dat je vind dat hij nog gerepareerd kan worden maar ik overwinter in Spanje dus moet ik naar een reparateur hier,en die zijn best goed dus probeer ik dat. bedankt martin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent1971 Geplaatst: 1 november 2010 Delen Geplaatst: 1 november 2010 ontkoppel eens de harde schijf..wellicht dat dat helpt... Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martin65 Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2010 vanavond weer eens opgestart en dan doet hij het weer.Zolang her duurt.Maar ja wat is er dan defect?Dus morgen maar weer installeren en hopen dat hij het blijft doen.Dan is gewoon stuk toch makkelijker mvg martin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent1971 Geplaatst: 5 november 2010 Delen Geplaatst: 5 november 2010 Trek de stekker er eens letterlijk uit. Misschien eens de harde schijf eruit halen in je pc zetten en formatteren, terug plaatsen en dan nog eens formatteren? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martin65 Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2010 hallo ik vermoed dat vocht de oorzaak is geweest van het niet opstarten,sinds gisteren doet hij het weer zoals voorheen. Hij stond in de voortent er daar kan het s,nachts vochtig zijn.Dus hoop ik dat ,dat de oorzaak is bedankt voor jullie hulp,en misshien heb de tips later toch nog nodig mvg martin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen