Ga naar inhoud

downloaden plugins mislukt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

VU+DUO met openpli,wanneer ik een plugin wil downloaden krijg ik een errormeldig en het volgende bericht: Applicaties die niet beschikbaar zijn:SystemsPlugins/Wirelesslan(No module named pythonwifi.iwlibs)

Wat doe ik fout, iemand een idee?

Grts. Bert

• Moderator
Geplaatst:

Ruwe gok, je gebruikt de openpli Beta. Nou ja gok... smile.

Er blijkt bij een van de laatste updates iets mis te gaan met wireless. Dat zal door het pli team ongetwijfeld opgelost gaan worden, alleen heb je daar nu dus even niets aan.

Wat je zou kunnen doen is een openpli flashen van halverwege vorige week, en dan even niet updaten als je wireless nodig hebt.

Of als je superveilig wilt zijn dan flash je de stable release.

groet,

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

zaterdag 23 okt. gekocht, satboer had toen de openpli erop gezet, problemen gehad met usbstick,zie vorig bericht.

die sable release! waar vind ik die,hoewerkt dat, ben nog leek op dit gebied.

Alvast bedankt,

Grts. Bert

Geplaatst:

volgens mij gaat het verder dan alleen wireless, de hele download is stopgezet onder het label "defect"

inderdaad, als aangegeven ff wachten, hun kennende werken ze er hard aan maar het blijft natuurlijk liefdewerk...

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Vandaag gewoon ge-update en voor de VU+ Duo zijn er geen problemen (maar ik gebruik ook geen wireless).

Er kwam vandaag wel weer een pakketje voorbij voor wireless dus probeer eens te updaten, sinds vanmorgen 10.00 staat er weer een image en er is nog helemaal niemand die problemen heeft gemeld met de VU+.

De problemen betreffen volgens mij alleen de dreamboxen en dan met name de 8000

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Zojuist weer een update gedaan, 16 pakketten binnengehaald en geen problemen kunnen ontdekken.

Het label Defect geldt alleen voor de dreamboxen.

Maak anders eerst even een fullback-up als je het niet vertrouwd, dan kan je in geval van problemen -wat onwaarschijnlijk is- binnen 2 minuten weer terug naar de oude toestand van voor de update.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen